Sunday 24 February 2013

[--> Fun-DL <--] Raz hay Jest hay Mardane Baray Zanan !

 

 


رازهای ژست های مردانه برای زنان

در صورتی که عکس ها باز نمیشوند باید بالای ایمیل گزینه Show Image یا Display images below را بزنید
 لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید
 

بسیاری از مردان می خواهند خود را ایده ال وبهترین معرفی کنند و برای رسیدن به این هدف فقط ظاهرشان را آراسته می کنند و حرکات حساب شده انجام می دهند. در حالي كه سكه مرد يك روي ديگر هم دارد و آن باطن اوست. مردان اصرار دارند كه باطن‌شان را از همه حتي از شما كه نامزد يا همسر اوهستيد مخفي كند اما ژست‌ها، حركات غافل و بي‌خبر او، طرز برخوردها، تكه‌كلام‌ها، نشست و برخاست‌ها باطن و كاراكتر او را لو مي‌دهد و افكار خلق و خوي باطني او را آشكار مي‌كند، به قول روانشناسان هيچ انساني قادر نيست خود را براي هميشه و با توجه به جميع جهات كنترل كند. از همان اولين‌بار كه خواستگار يا نامزدتان شما را به يك رستوران يا سينما دعوت مي‌كند اگر در اعمال رفتار او خيره شويد مي‌توانيد تشخيص دهيد كه مرد ايده‌آل و قابل اطميناني است يا نه.

 

1- کنجکاو و ترسو

مردی كه با اين ژست وارد اتاق مي‌شود به نظر نازك‌نارنجي مي‌آيد و تظاهر به رقت قلب مي‌كند ولي چندان احساسات ظريفي ندارد. او فردي آب‌زيركاه، پنهان‌كار، نسبتا ترسو و شايد هم محتاط است. كنجكاوي بزرگ‌‌ترين خصلت ناپسند اوست و در عین حال مثل خاله‌زنك‌ها دوست دارد از كار همه سر درآورد.

 

 

2- وفادار و میانه‌رو

مردي كه با اين ژست وارد اتاق مي‌شود هرچند اهل عمل است ولي از مبارزه اجتناب مي‌كند. در عشق و معاشرت ميانه‌روست. به هر چيز زود عادت مي‌كند و اين خصلت گاهي اوقات وبال گردنش مي‌شود. نگاهش به همه جا می‌چرخد اما اين خصوصيت در ذات اوست نه در خواست او و به همين جهت در زندگي مشترك مردي وفادار است.

 

 

3- عجول و خودخواه

مردي كه با اين ژست وارد اتاق مي‌شود اهل قضاوت‌هاي قطعي و گاهي عجول در قضاوت كردن است. از هيچ‌گونه ريسكي باكي ندارد و براي تن دادن به هرگونه ماجراجويي حاضر است و تا حدودي خودخواه است. گويي براي رياست آفريده شده چون از استعداد بهره‌كشي از ديگران برخوردار است.

 

 

4- قابل اعتماد

مردي كه فرمان اتومبيل را با اين ژست يا به قول مربيان رانندگي با ژست 10 و 10 دقيقه در دست مي‌گيرد كسي است كه واكنش‌هاي سريع و به موقع نشان مي‌دهد. اعتمادبه‌نفسش بي‌حساب است. در برابر همسرش بي‌آنكه شخصيتش را از دست بدهد زود خودش را نشان مي‌دهد. مي‌‌شود گفت شعار او اين است: «زندگي كن و بگذار زندگي كنند.»

 

 

5- سهل‌انگار

مردي كه فرمان اتومبيل را اينچنين با سهل‌انگاري در دست بگيرد نه فقط جان خود بلكه زندگي و آينده زن و فرزندانش را نيز به خطر می‌اندازد. وي مردي است راحت‌طلب و بي‌خيال در مقابل ديگران. نه تفاهم نشان مي‌دهد و نه احساس مسئوليت مي‌كند براي همسري شما مناسب است.

 

 

6- نا امید

مردي كه فرمان اتومبيل را اینگونه دردست می‌گیرد کمی بدبین است و کلا خیلی به آینده امیدوار نیست.

 

 

7- وابسته به اطرافیان

مردي كه فهرست غذاهاي رستوران را با اين ژست در دست بگيرد، ناخودآگاه نشان مي‌دهد كه اراده مستقلي ندارد و نمي‌تواند به تنهايي تصميم بگيرد. روي هم رفته ترجيح مي‌دهد ديگران برايش تعيين تكليف كنند. كار امروز را مرتب به فردا مي‌اندازد و درضمن اهل رك و راست حرف زدن هم نيست.

 

 

8- یک شریک واقعی

مردي كه فهرست غذاهای رستوران‌ها را با اين ژست دردست مي‌گيرد نشان مي‌دهد كه براي مسائل مهم مهلت قائل مي‌شود. قبل از انجام هر كاري مدتي طرح مي‌ريزد. تمامي جوانب كار را بررسي مي‌كند و همچنين طبعي لطيف دارد. شريك زندگي مناسبي است و مي‌داند از زندگي چگونه لذت ببرد. به عقيده ديگران احترام مي‌گذارد. در دوستي ثابت‌قدم و در عشق قابل اعتماد است.

 

 

9- خود رای و خسیس

مردي كه فهرست غذا را با اين ژست در دست مي‌گيرد، خودراي، تودار و تا حدودي از اصول رعایت عرف در اخلاقیات دور است. هرچه را كه متعلق به او باشد محكم نگه مي‌دارد و به قول معروف حتي جان به عزرائيل نمي‌دهد. در مورد پول نيز همين رويه را دنبال مي‌‌كند پس خسيس هم است. اهل مزاح نيست. همه چيز حتي شوخي‌ها هم را جدي مي‌‌گيرد. در كينه‌جويي خطرناك و در دوستي فقط نفع خود را مي‌جويد.

 

 

10- بی برنامه

مردي كه صورت‌حساب رستوران را اينطور بررسي مي‌كند به عقيده ديگران بيش از عقيده خود توجه دارد. از هدفي كه در نظر بگيرد به هيچ وجه رويگردان نمي‌شود ولي وقت‌شناس و برنامه‌ريز نيست. به زني برتر احتياج دارد تا بتواند از او يك مرد واقعي بسازد درضمن از‌ آن دسته از مردهاي است كه همسرشان هرگز نمي‌فهمد چقدر درآمد دارد.

 

 

11- زود باور و بی منطق

مردي كه فهرست غذاها را با اين ژست در دست مي‌گيرد، ساده و زودباور است به ظاهر طرفدار منطق است ولي خود منطق سرش نمي‌شود. به طور كلي قابل اعتماد است ولي پراحساس نيست. زن‌هاي احساساتي او را تا اندازه‌اي خشك مي‌پندارند. اهل تظاهر است مثلا بي‌ميل نيست كه شما ببينيد كه حساب ميز چقدر شده.

 

 

12- دست و دلباز و کمی خودخواه

مردي كه صورت‌حساب را با اين قیافه بررسي مي‌كند فقط جمع مبلغ را مي‌بيند و همين در نظرش كافي است. چنين مردي دست و دلباز است و در هيچ موقعيتي غافلگير نمي‌شود. مي‌خواهد هميشه چيزي بيشتر از آن باشد كه نشان مي‌دهد. به جزئيات بي‌توجه است و دوست دارد ديگران تملقش را بگويند به خودش بيش از پول اهميت مي‌دهد.

 

 

13- منزوی و شکاک

مردي كه انعام پيش‌خدمت را اينطور روي ميز مي‌ريزد و به طرف پيشخدمت پرتاب مي‌كند از مردم فراري است. مايل است سایرین را از خود دور نگه دارد. در مقابل، توقع خدمتش تا دلتان بخواهد زياد است. به هر اتفاقي زود مشكوك مي‌شود و براي حفاظت از خودش خيلي تودار است.

 

 

14- متكبر و قدرت‌طلب

مردي كه با اين ژست انعام مي‌دهد بسيار متكبر است. وابستگي به ديگران را ضعف تلقي مي‌كند. مي‌تواند با گذشت باشد اما هرگاه كه منافعش ايجاب كند، عاشق قدرت است. زني كه به عنوان همسر به خانه او برود بايد خيلي مطيع، بي‌اراده و نرم باشد و در قبال عقيده او از عقيده خود صرف‌نظر كند. بيم آن مي‌رود كه در زندگي مشترك شوهري خشن باشد و مثلا دست بزن هم داشته باشد.

 

 

15- دوست و همراه

مردي كه اينچنين انعام مي‌دهد ديگران را دوست دارد و مايل است ديگران هم دوستش داشته باشند. قدرت تحمل او گاه به اندازه‌اي است كه ممكن است به ضعف تعبير شود، اما خب این ناشی از این است که او از تنهايي گريزان است. مايل است هميشه چند نفر دور خود داشته باشد، روي دوستي او مي‌شود حساب كرد.

 

 

16- صميمي و بی محابا

مردي كه موقع دست دادن اينچنين به طرف نزديك مي‌شود صميمي، احساساتي و پرشور و شايد تا حدودي هم كنجكاو است بدون محابا وارد قلمروي زندگي خصوصي ديگران مي‌شود. در وفاداري لنگه ندارد. روشنفكر و پيشرو است منتها نه بي‌حساب.

 

 

17- دیر جوش و مردد

مردي كه با اين ژست دست بدهد مردد و بي‌تصميم، ديرجوش و مشكل‌پسند است. شايد سال‌ها طول بكشد تا با كسي گرم بگيرد. به عقيده خودش هر كاري كه مي‌كند بهترين است ولي با وجودي كه اين را مي‌داند باز ترديد به خرج مي‌دهد به همين سبب خيلي سخت تصميم به ازدواج مي‌گيرد.

 

 

18- خون‌گرم و خوش‌صحبت

مردي كه با اين ژست دست مي‌دهد روي پاي خود ايستاده و به موفقيتش پيشاپيش مطمئن است. از تاثير خود روي دنياي اطرافش آگاه است. در مبالغه هم غلو مي‌كند با زبانش مار را از سوراخ درمي‌آورد. در مهماني‌ها سعي مي‌كند شمع محفل باشد. خونگرم، زبان‌باز و خوش‌صحبت است. در برابر چنين مردي نبايد بي‌گدار به آب زد.

 

 

19- تنوع‌طلب

مردي كه با اين ژست تلفن صحبت مي‌‌كند؛ تنوع‌طلب، بي‌صبر و سرشار از زندگي است. به هرچيز تازه رو مي‌برد. ايده‌ها و آرزوهايش او را واميدارند كه بعضي اوقات واقعيت را فراموش كند. سرسپرده نظم و ترتيب است. عادت دارد كه بلند بلند حرف بزند.

 

 

20- مشکل پسند و حسود

مردي كه با اين ژست تلفن صحبت مي‌كند، حسود و بخيل است. نمي‌خواهد ديگران به افكار و فوت و فن‌هاي كارش پي ببرند و هرچه او را بيشتر بشناسيم سجاياي بيشتري در او كشف مي‌كنيم. در دوستي مشكل‌پسند است ولي وقتي اطمينان پيدا كند پاكباز مي‌شود. كسي كه زنش مي‌شود بايد مراقب وسوسه‌هايش باشد و در پنهان‌كاري استاد است.

 

 

21- راستگو و صادق

در نظر چنين مردي، كسي كه به ملاقاتش رفته مهم‌تر از تلفن است. او طرفدار مشاركت است و ميل دارد او و دنيا يكديگر را درك كنند. قضاوت‌هايش ممكن است توي ذوق بزند ولي صادقانه است.

 

 

22- یک پشتوانه محکم

در نظر مردي كه اينچنين به صحبت مي‌نشيند، تبادل نظر و همكاري در زندگي نقش اساسي را بازي مي‌كند. به همين دليل شريك زندگي ايده‌آلي است خود را به‌‌رغم ديگران مهم نمي‌پندارد، از مشكلات نمي‌هراسد و وجودش پشتوانه محكمي براي هر زندگي خانوادگي است.

 

 

23- طرفدار موفقيت‌هاي برق‌آسا

به نظر مي‌آيد كه اين مرد اهل پرش از روي مانع است ولي ازدواج را يك دوي ماراتون تلقي مي‌كند. طرفدار موفقيت‌هاي برق‌آساست ولي در نتيجه، بعضي اوقات سرش به سنگ مي‌خورد. از عهده مسئوليت‌هاي مهم برنمي‌آيد. از هر چيز زود خسته مي‌شود. زياد قابل اعتماد نيست. در هر كاري آنقدر فكر و مطالعه مي‌كند كه وقت مي‌گذرد.

 

 

24- از خود راضی و جاه طلب

مردي كه با اين ژست به صحبت مي‌نشيند تنها در دنياي خود مي‌پلكد و به مسائل ديگران حتي همسرش بدون اعتناست. از او نبايد توقع حمايت داشت چون خود محتاج حمايت است. بسيار از خودراضي و جاه‌طلب است. در دنيا تنها خود را آدم به حساب مي‌آورد.

منبع:مجله ایده آل،برترین ها





کیف آلوما والت Aluma Wallet

کیف کارت آلوما والت اولین و تنها کیف کارت و مدارک قفلی

 با روکش آلومینیومی در رنگ های مختلف
 
باریک و جمع جور ، تنها به اندازه کف دست

سازماندهی پول و کارت های اعتباری شما در کمترین زمان ممکن



قابلیت ورق ورق کردن به عنوان آلبوم کارت

بسیار مقاوم و تقریبا خراب نشدنی

پوشش آلومینیومی خارجی جهت جلوگیری از سرقت ناخواسته در مقابل RFID

قابل استفاده برای آقایان و خانم ها در رنگ های دلخواه

شیک و جدید و ضد ضربه


 
قیمت : تنها 14800 تومان

خرید اینترنتی - تحویل در محل

قابل استفاده برای آقایان و خانم ها در رنگ های دلخواه


طراحی منحصر به فرد

قابل شستشو بدون نفوذ ذره ای آب

در رنگ های مختلف چشم نواز

کوچک و در عین حال جادار
 


با کیف پول و کیف کارت های قدیمی خداحافظی کنید

نسل جدید کیف پول های آلوما با آبکاری آلومینیومی برای امنیت و استحکام بالا

قابل شستشو و مقاوم در برابر نفوذ هر گونه مایعات



در هنگام مراحل ثبت سفارش، یکی از چهار رنگ دلخواه قرمز، مشکی، آبی، نقره ای را در قسمت "توضیحات" ذکر کنید.



قیمت : تنها 14800 تومان

خرید اینترنتی - تحویل در محل


مزایا و ویژگیهای aluma wallet کیف آلوما والت  :
 

• پوسته آلومینیومی

• ساختار کاملاً ضد آب

• امنیت در برابر دستگاه های کارت خوان راه دور RFID

• طراحی فوق العاده باریک

• تقریبا خراب نشدنی !!!

• بسیار سبک





 
قیمت : تنها 14800 تومان

خرید اینترنتی - تحویل در محل

قابل استفاده برای آقایان و خانم ها در رنگ های دلخواه
 

نمائی از بسته کیف آلوما والت aluma wallet :

مناسب نسل جوان
 
کیفی که در مدت کوتاهی جای خود را در میان مردم به خوبی باز کرد
 
کیفی که همه این روزها در مورد آن حرف میزنند

 راحتی پیدا کردن یک کارت از میان تعداد زیاد کارت های اعتباری و بانکی را با کیف آلوما تجربه کنید

آلوما والت تجربه ای متفاوت

  

هرگز از خرید این محصول که با مارک اصلی در این فروشگاه عرضه میگردد پشیمان نخواهید شد.

همین حالا سفارش دهید

در هنگام مراحل ثبت سفارش، یکی از چهار رنگ دلخواه قرمز، مشکی، آبی، نقره ای را در قسمت "توضیحات" ذکر کنید.



قیمت : تنها 14800 تومان

خرید اینترنتی - تحویل در محل

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment