Tuesday 17 April 2012

[--> Fun-DL <--] SMS Eshghoolane ~> Bazi Haye Iphone va Android ~> NarmAfzar ~> Wallpapers

 

 
مجموعه اس ام اس های عاشقانه فروردین 91 که میتوانید در ادامه مطلب مطالعه کنید ...
PersianMob.Net



 


 

بازی جدید و فوق العاده Apex Of The Racing v1.04.120306 یک بازی در ژانر مسابقات ماشین میباشد که این بازی داری کیفیت HD میباشد و دارای ماشین های مختلف و حالت های مختلف بازی کردن و حتی تیونینگ دستی ماشین ها میباشد , این بازی مخصوص آیفون 3 و 4 و 4S و آیپاد تاچ 3 و 4 و آیپد میباشد .

PersianMob.Net



 


 

مجموعه 30 عکس زیبا و مختلف در سایز 240x320 برای پس زمینه گوشی های موبایل آماده دانلود میباشد .

PersianMob.Net



 


 

بازی Area 51 Defense v1.4.3 یک بازی منحصر به فرد و با کیفیت HD میباشد و از دسته بازی های اکشن و استراتژیکی و دارای نزدیک به 100 مرحله مختلف میباشد , این بازی مخصوص گوشی های آیفون و آیپاد تاچ و آیپد میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نسخه جدید از بازی فوق العاده سونیک 4 با نام Sonic The Hedgehog 4™ Episode I v1.2 که اینبار برای گوشی های آیفون و آیپاد تاچ و آیپد قرار داده ایم .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار ProCamera v3.5.3 یک نرم افزار حرفه ای و پرکاربرد جهت عکاسی میباشد ,این نرم افزار دارای تفکیک رنگ ها , زوم حرفه ای با کیفیت بالا , ضدلرزش و تثبیت کننده تصویر , ... میباشد , این نرم افزار مخصوص آیفون و آیپاد تاچ و آیپد میباشد .

PersianMob.Net



 


 

بازی فوق العاده Fresh Tracks Snowboarding v1.0 یک بازی زیبا برای طرفداران اسکی با اسنوبورد میباشد که با کیفیت بسیار بالا و مراحل مختلف و تخته اسنوبورد های متنوع میباشد , این بازی مخصوص آیفون و آیپاد تاچ و آیپد میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار PhotoForge2 v2.1.8 یک نرم افزار کامل و جامع جهت ویرایش انواع عکس ها میباشد , این نرم افزار دارای افکت های بسیار زیادی میباشد و کارکردن با این نرم افزار برای مبتدیان آسان میباشد و به اندازه کافی قدرتمند برای کابران حرفه ای است , این نرم افزار مخصوص گوشی های آیفون و آیپاد تاچ و آیپد میباشد .

PersianMob.Net



 


 

بازی The Settlers HD v1.0.3 یک بازی استراتژیکی و اکشن فوق العاده با گرافیک فوق العاده HD میباشد که اینبار برای گوشی های آندروید 2.1 و 2.3 قرار داده ایم .

PersianMob.Net



 


 

یک تصویر پس زمینه زنده فوق العاده که نمایشگر ساعت و تاریخ نیز میباشد تحت عنوان Super Clock Live Wallpaper Pro v1.6 که مخصوص آندروید 1.6 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نسخه جدید از بازی فوق العاده پرندگان خشمگین در فضا با نام Angry Birds Space HD v1.0.1 که دارا مراحل فوق العاده و جدید میباشد که مخصوص آندروید 1.6 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Perfect App Protector Pro v5.0.3 یک نرم افزار امنیتی برای قفل گزاری قسمت های مختلف گوشی موبایل میباشد مانند : اس ام اس , ایمیل , عکس , دوربین , اتصال USB , تقویم , مسنجر و ... , این نرم افزار جزو 20 برنامه پرطرفدار google Market میباشد و مخصوص آندروید 2.1 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

جدید ترین اس ام اس های فلسفی فروردین 91 که میتوانید در ادامه مطلب مطالعه فرمایید ...

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Pencil Camera v2.5 یک نرم افزار فوق العاده جهت گرفتن عکس به صورت طرح مدادی میباشد که 11 افکت مختلف برای گرفتن عکس میباشد , این نرم افزار فوق العاده برای آندروید 2.2 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

بازی جدید SoulCraft v0.6.0 یک بازی با گرافیک بالا در ضمینه اکشن و فانتزی میباشد که مخصوص تمامی گوشی های موبایل با سیستم عامل آندروید 2.2 به بالا میباشد , عکس های از محیط بازی در ادامه مطلب موجود میباشد .

PersianMob.Net



 


 

یک والپیپر زنده و جدید Frozen Window Full v2.01 در موضوع طبیعت و برف که میتوانید در پس زمینه گوشی خود یک والپیپر متحرک و سه بعدی 3D از بارش برف را داشته باشید , این نرم افزار مخصوص آندروید 2.1 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار JDownloaderRcPro v1.2.6 یک نرم افزار مدیریت دانلود اینترنتی میباشد , با این نرم افزار تمامی دانلود های خود را با سرعت بالا انجام دهید , این نرم افزار مخصوص آندروید 1.6 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نسخه جدید از بازی معروف و فوق العاده Fruit Ninja v1.7.7 که یک بازی اعتیاد آور با حجم کم و گرافیک بالا میباشد , این بازی مخصوص آندروید 1.6 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار AndroZip Root File Manager v2.7 یک نرم افزار کاربردی جهت انجام کارهایی مانند : مدیریت فایل , مدیریت آرشیو, مدیریت نسخه پشتیبان , تسک منیجر , جستجوی فایل , نصب و ارسال نرم افزار میباشد , این نرم افزار قابلیت کار با فایل هایی با پسوند ZIP, RAR, 7ZIP, GZIP, TAR, BZIP2 را دارا میباشد و قابلیت ایجاد فایل های ZIP,TAR,GZIP را دارد , این نرم افزار مخصوص آندروید 1.6 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 






 
بازی موبایل :

بازی جاوا
بازی نوکیا
بازی سونی اریکسون
بازی سامسونگ
بازی موتورولا
بازی پاکت پی سی
بازی آیفون
بازی سایر گوشی ها


 
نرم افزار موبایل :

نرم افزار جاوا
نرم افزار نوکیا
نرم افزار سونی اریکسون
نرم افزار سامسونگ
نرم افزار موتورولا
نرم افزار پاکت پی سی
نرم افزار آیفون
نرم افزار سایر گوشی ها
نرم افزار کامپیوتر


 
تم موبایل :

تم نوکیا
تم سونی اریکسون
تم سامسونگ
تم موتورولا
تم پاکت پی سی
تم آیفون
تم سایر گوشی ها


 
آهنگ موبایل :

زنگ موبایل
زنگ اس ام اس
آهنگ تیتراژ
دانلود موزیک
زنگ فابریک


 
کلیپ موبایل :

کلیپ ورزشی
کلیپ حوادث
کلیپ حیوانات
کلیپ خنده دار
کلیپ دوربین مخفی


 
والپیپر موبایل :

عکس عاشقانه
عکس کارتونی
عکس طبیعت
عکس حیوانات
عکس کودک
عکس ورزشی
عکس طراحی
عکس متحرک
سایر عکس ها
عکس مذهبی


 
سایر قسمت ها :

نوکيا سري 60
نرم افزار موبایل کامپیوتر
نرم افزار و بازی Symbian
نرم افزار و بازی سونی اریکسون
نرم افزار بازی تم پاکت پی سی
نرم افزار بازی تم سری E
نرم افزار بازی تم سری N
نرم افزار جاوا
کليپ موبايل
پک های رایگان موبایل
پس زمینه
اسکرین سیور
بازی جاوا
بازی سامسونگ
تم 3Rd Edition
زنگ موبايل
سری 60 V1
سری 60 V2
سری 60 V3
تم سوني اريکسون
 
 

__._,_.___
Recent Activity:
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment