Tuesday 30 June 2015

[-- Fun-DL --] وقتی رنگ‌ ها، احساس را به بازی می‌گیرند (+عکس)

 

 


وقتی رنگ‌ ها، احساس را به بازی می‌گیرند (+عکس)

هر چند این روزها به لطف ابزارهای گوناگون، رنگ‌ها نیز در تصاویر، درخشش و زیبایی دیگری یافته‌اند، اما نمی‌توان منکر جلوه و شکوه بی بدیل آنها در قلب طبیعت بود. کافی است به سبزی برگ‌های باران خورده، درخشش گلبرگ‌های لطیف گل و آبی دلنواز آسمان نگاه کنیم.

زومیت - همه‌ ما از حضور در طبیعت لذت می‌بریم. هر چند شاید همان چند دقیقه پیاده‌روی کوتاه زیر سایه‌سار درختان، سهم اندک ما از افسون طبیعت باشد. اما آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید چه چیز شما را این گونه مجذوب زیبایی طبیعت می‌کند، به طوری که گاه دوست دارید دقایقی در سکوت به تماشای پیرامون خود بنشینید؟

 بی شک طبیعت سمبل تمامی زیبایی‌ها است. جایی که همه چیز رنگ و نشانی از نشاط، شادابی و سرزندگی دارد. جایی که روح زندگی به زیبایی هر چه تمام جریان داشته و دستان سحرانگیز مادر طبیعت، آلام و دردها را بی هیچ چشم‌داشتی از تن و جان می‌زداید. طبیعت خالص است و هر چه در آن می‌بینیم، این خلوص را باز می‌تاباند. رنگ‌ها نیز در طبیعت جلوه و جادویی دیگر می‌یابند.

هر چند این روزها به لطف ابزارهای گوناگون، رنگ‌ها نیز در تصاویر، درخشش و زیبایی دیگری یافته‌اند، اما نمی‌توان منکر جلوه و شکوه بی بدیل آنها در قلب طبیعت بود. کافی است به سبزی برگ‌های باران خورده، درخشش گلبرگ‌های لطیف گل و آبی دلنواز آسمان نگاه کنیم. بله، شاید تنها باید به عمق آب‌های فیروزه‌ای رنگ، به رنگ زرگون خوشه‌های گندم، به فلس‌های هزار رنگ ماهی، به بوم پر از نقش و نگار بال پروانه و هزاران حیات کوچک و بزرگ اطراف‌مان، کمی دقیق‌تر بنگریم.

 


شاید بیش از هر چیز دیگری، این رنگ‌ها هستند که شما را مفتون و شیفته‌ی خود می‌کنند. رنگ‌هایی که احساسات نهفته در اعماق قلب‌تان را به غلیان درآورده و شما را مات و مبهوت جذابیت انکار ناپذیر خود می‌کنند. طبیعت شاید هر چند ماه یکبار رنگ عوض کند، شاید جامه‌ی قدیمی خود را به کناری انداخته و لباسی نو به تن کند، اما هنوز هم مقتدرانه، قلب، احساس و چشمان زیبا پسند شما را در تملک خود خواهد داشت. مهم نیست به سپیدی برف می‌نگرید یا به سبزی باشکوه جنگل ، شما هنوز هم در دامی زیبا اسیرید که پروانه‌ی وجودتان را به پرواز وامی‌دارد.

در ادامه همراه شما به تماشای تصاویری خواهیم نشست که گوشه‌ای از تابلوی هزار رنگ و افسون طبیعت را به نمایش درآورده‌اند. شاید در قاب تصویر اسیر باشند، شاید رنگ و لعابی دیگر یافته باشند، اما هنوز هم بازتاب دهنده‌ی روح شاداب و رنگارنگ طبیعتی هستند که شما را به سوی خود فرا می‌خواند.





خرید اینترنتی دستگاه دلمه پیچ

توضیحات دستگاه دلمه پیچ :
دلمه پیچ تک برای پیچیدن فانتزی دلمه، درست کردن غذاهای فانتزی، شیرینی ، لازانیا، پیراشکی، رولت و .... " بهترین هدیه به آنانکه دوستشان دارید "با کمک این وسیله می توانید براحتی غذاها و شیرینیهایی درست کنید که نیاز به لوله شدن و ساندویچ شدن دارند این وسیله نیاز واقعی هر آشپزخانه و هر آشپز خوش سلیقه ای است که به زیبایی غذاها و شیرینیهایش اهمیت میدهد کافیست خمیر یا برگ مو را با اندازه مشخص در دستگاه گذاشته و اندکی از موادی که میخواهید دلمه یا ساندویچ و حتی شیرینی شوند را در آن بریزید با یک حرکت در کمتر از یک ثانیه دلمه یا ساندویچ رول شده خود را تحویل بگیرید بی نیاز از برق و باطری و با امکان شستشوی آسان.
همه در یک سایز و اندازه و با سرعتی باور نکردنی کافیست امتحان کنید.

 

فروش  دستگاه دلمه پیچ

قيمت فقـط : 37.000 تـومـان    پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

نحوه ی کار دستگاه :
فقط کافیست برگ مو را بر روی دستگاه دلمه پیچ Dolmer قرار دهید مواد اولیه دلمه را اضافه کنید و دستگیره دستگاه دلمه پیچ را به سمت پایین بکشبد و دلمه را تحویل بگیرید. با کمک این وسیله می توانید براحتی غذاها و شیرینی هایی درست کنید که نیاز به لوله شدن و ساندویچ شدن دارند.

فروش دستگاه دلمه ساز

 

روش خرید دستگاه دلمه پیچ :
خرید پستی : در این روش , دستگاه دلمه پیچ فانتزی درخواستی شما بوسیله پست برای شما ارسال میشود و شما بعد از دریافت کالا , مبلغ آن و هزینه پست را به مامور پست میپردازید.برای اینکار روی لینک خرید پستی کلیک کنید و مشخصات خود را طبق آنچه که خواسته شده وارد نمایید.
پس از اینکه سفارش شما ثبت شد،ما محصول را برای شما ارسال خواهیم کرد و هزینه‌ی این محصول را نیز پس از اینکه بدستتان رسید به مامور پست پرداخت می‌کنید.

قيمت فقـط : 37.000 تـومـان    پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

فروش دستگاه دلمه ساز

__._,_.___

Posted by: Saeed <persgroupbx@gmail.com>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)

.

__,_._,___

[-- Fun-DL --] چگونه در عکس ها بهتر دیده شویم!؟

 

 


چگونه در عکس ها بهتر دیده شویم!؟

در صورتی که عکس ها باز نمیشوند باید بالای ایمیل گزینه Show Image یا Display images below را بزنید
 لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید
 

بدن هرکدام از ما دارای ویژگی‌های خاص فیزیکی است، بعضی از این‌ ویژگی‌ها مثبت هستند و برخی دیگر منفی، در این مطلب قصد داریم نگاهی به ترفند‌های عکاسی داشته باشیم که نکات منفی بدن را در حین عکاسی پنهان می‌کنند.

 

 

ظاهر لاغرتر با تغییر زاویه بدن

گفته می‌شود که ظاهر فرد حدود نیم‌کیلو در عکس بیشتر دیده می‌شود. اگر مستقیم جلوی دوربین بایستید کاملاً بدیهی است که نمای تمام بدن شما در مقابل دوربین قرار گرفته است. اما اگر زاویه ۴۵ درجه‌ای در مقابل دوربین داشته باشید و در حالیکه دست خود را به کمر زده‌اید وزن بدن را بر روی پای عقب خود منتقل کنید، ظاهری لاغرتر پیدا خواهید کرد.

پیتر هارلی، عکاس معروف مدلینگ، معتقد است، قسمت اتصال گردن و چانه یکی از نواحی مهم در عکاسی چهره است. به گفته وی در حین عکس‌برداری چهره، سعی کنید زوایای مختف سر و گردن را حتماً در نظر داشته باشید.

سه قانون طلایی نیز برای لاغر دیده شدن در عکس‌ها وجود دارد که ذکر آنها خالی از لطف نیست:

قانون اول: هرگز کنار فردی لاغر عکس نگیرید، به خصوص اگر هر دو یک لباس پوشیده باشید!
قانون دوم: در عکس‌های دسته‌ جمعی، سعی کنید شما نزدیک‌ترین فرد به دوربین نباشید.
قانون سوم:از هر وسیله‌ای برای پوشاندن شکم خود استفاده کنید.
نکته جالب و مهم: از دست‌ها غافل نشوید به جای قرار دادن دست‌ها در کنار بدن،‌سعی کنید آنها را دور کمر حلقه کنید.
آخرین ترفند: لباس‌های تیره بپوشید.

 

 

سعی کنید تصویر شما قسمت بیشتری از کادر عکاسی را پُر کند

بیل هارتِر نویسنده کتاب Portrait Photographer Handbook این تکنیک را برای افرادی که صورت لاغر دارند بسیار مؤثر می‌داند.

در تصاویری که از چهره با نمای نزدیک گرفته میشو‌د، سعی بر این باشد تا صورت با زاویه‌ای در کادر قرار گیرد که یکی از گوش‌ها در انتهای پرسپکتیو عکس باشد.

در این تکنیک نیز نوع پوشش تأثیر زیادی دارد، ترکیب‌ لباس‌های روشن و نور ملایم در پشت زمینه، انتخاب مناسبی می‌باشد. برای مثال پوشیدن کت‌ اسپرت با رنگ روشن برای آقایان باعث جلوه بیشتر صورت سوژه در عکس می‌شود، خانمها نیز بهتر است از لباس‌های کرک و پشم‌دار استفاده کنند.

اگر میانه خوبی با عکس‌هایی که در گذشته از شما گرفته شده است ندارید، سعی کنید این احساس را در حین عکس‌برداری پنهان کنید چرا که احساس به عکس جدید نیز منتقل می‌شود.

توصیه می‌شود عکاس قبل از عکس‌برداری تا سه بشمرد. در این حین بهتر است چشم‌های خود را بسته و نفس عمیق بکشید، دقیقاً قبل از شماره سه، نفس را بیرون داده و همزمان چشم‌ها را باز و با لبخند به دوربین نگاه کنید. این تکنیک باعث می‌شود چهره شما خونسرد و طبیعی در عکس ظاهر شود.

 

 
 

 با تغییر زاویه دوربین قد خود را بلند‌تر نشان دهید

در حین عکس‌برداری سعی کنید کنار افراد بلند قد یا لوازمی که بلندی آنها مشخص و آشنا است، مانند صندوق صدقه، قرار نگیرید.

در این شرایط در حالت نشسته عکس بگیرید.

عکس گرفتن از زاویه پایین پا نیز کمک می‌کند تا قد سوژه بلند‌تر به نظر برسد. در عکس‌های قدی تا حد امکان سعی کنید تا نمای تمام قدی داشته باشید.

از پوشیدن شلوار و یا دامن کوتاه در عکس‌های قدی غافل نشوید، شوار کوتاه باعث می‌شود پاها بلندتر دیده شود.

شلوار لی تنگ نیز گزینه مناسبی برای نشان دادن قد بلند در عکس‌ها می‌باشد.

در عکس‌های دسته جمعی نیز سعی کنید کنار افراد بلند قد نایستید و ژست‌های نشسته بگیرید.


 
بلندی قد خود را در عکس به تصویر بکشید

 


 

به ترفند‌های عکس‌برداری از افراد قد کوتاه اشاره کردیم؛ اما جالب است بدانید این ترفند‌ها برای افراد بلند قد نیز کاربرد دارد. اگر قد بلند هستید سعی کنید در عکس‌ها لنز دوربین از کمر به بالای بدن شما را نمایش دهد.

در عکس‌های گروهی نیز در انتهای گروه ایستاده و فاصله خود را با دوربین رعایت کنید.



 انتخاب رنگ‌های مناسب در پوشش لباس برای جلوه دادن ظاهری پویا

درست است که استفاده از کرم‌های آرایشی چین و چروک صورت را می‌پوشاند؛ اما در کنار این تکنیک انتخاب رنگ‌های لباس روشن نیز ظاهری جوان‌تر را در عکس به نمایش می‌گذارد؛ البته در انتخاب رنگ‌های روشن زیاده روی نکنید.

در عکس‌های پرتره، از رنگ‌های سنگین استفاده کنید و در صورت امکان سعی نمایید رنگ‌ پشت‌تصویر متعادل باشد. استفاده از نور زیاد هم در اینگونه عکس‌ها توصیه نمی‌شود اما حداقل سه منبع نور ملایم را به کار گیرید.

گاهی اوقات بد نیست پس از اینکه عکس برداری انجام شد،‌نسخه سیاه و سفید آنرا با نسخه رنگی مقایسه کنید، چه بسا عکس‌ سیاه‌ و سفید جلوه بیشتری داشته باشد.

در عکس‌برداری از افراد کهنسال نیاز نیست وسواس به خرج دهید تا عکس گرفته شده خشک و بی‌روح جلوه کند؛ در عوض جسارت به خرج داده و سعی کنید تصویر گرفته شده،‌ پر انرژی نمایش داده شود.

عکس‌برداری از افراد سن بالا در حال انجام فعالیت‌های مورد علاقه باعث می‌شود،‌تصویر فرد در عکس شاد و سرزنده نمایش داده شود.

 


 

در کنار تمامی نکات مطرح شده،‌این نکته مهم را در نظر داشته باشید که در عکس ژست‌های طبیعی بگیرید و همان کسی باشید که هستید، با واقعیت کنار بیایید و از ژست‌های مصنوعی دوری کنید.باور داشته باشید که این تنها یک عکس است و به هیچ وجه نگران نباشید تصویر شما در عکس چگونه نمایش داده خواهد شد.




 (حراج فقط 35000 تومان )

پایه عکاسی مونوپاد + ریموت شاتر بلوتوث

قابل استفاده برای موبایل های Android و iOS

لذت عکاسی در زوایای غیر عادی

با موبایلتان از راه دور عکس سلفی بگیرید

نگه دارنده انواع موبایل و دوربین دیجیتال

برای عکاسی یا فیلم برداری

بدنه فوق العاده سبک و مقاوم

حمل و نقل بسیار آسان ...

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1408432952.jpg

قیمت خرید اینترنتی : تنها 35000 تومان!

برای خرید اینجا کلیک کنید


مونوپاد، یک وسیله تک‌پایه‌، سبک، جمع‌وجور و کاربردی برای موبایل و دوربین دیجیتال است. این وسیله برای ثبت عکس‌هایی از زاویه دید غیر معمول کاربرد بسیاری دارد. به ویژه برای برداشتن عکس‌ های سلفی (عکس از خود) و عکس های دسته جمعی بسیار عالی است. به همراه این مونوپاد یک وسیله به نام ریموت شاتر بلوتوث قرار دارد که با استفاده از آن می توانید از راه دور دوربین تلفن خود را کنترل کرده و عکاسی کنید. کافی است Bluetooth گوشی خود را روشن کرده و بعد از برقراری اتصال، شروع به عکاسی کنید.

این کنترل از راه دور بسیار سبک و کوچک بوده، می‌توانید آن را به جاکلیدی خود متصل کنید. وزن این کنترل‌کننده تنها 9 گرم است. این وسیله با فن‌آوری Bluetooth به تلفن همراه شما متصل شده و تا فاصله 10 متری این ارتباط را حفظ می‌کند.

بر روی آن سه دکمه‌ی خاموش/ روشن، تنظیم برای گوشی با سیستم‌عامل Android و گوشی با سیستم‌عامل iOS وجود دارد. سیستم های Android نسخه‌ی 4.2.2 و iOS نسخه‌ی 6.0 به بعد با ریموت شاتر بلوتوث سازگار هستند.

تاکنون برایتان پیش آمده در یک مهمانی به دلیل ازدحام جمعیت نتوانسته باشید از رویدادها به درستی عکس بردارید؟ یا سوژه مورد نظر شما در نقطه‌ای قرار داشته باشد که هر طور تلاش کنید، نتوانید تصویر آن را بگیرید؟ خب! مونوپاد دقیقا برای همین مواقع طراحی شده است. با داشتن یک مونوپاد، دوربین یا موبایل خود را روی آن نصب کنید و در فاصله دور بایستید و از هر چه دلتان می‌خواهد عکس بردارید.

این روزها سلفی بسیار رایج است. بیشتر خودنگاره‌ها هم از جلو گرفته شده‌اند و شاید صورتتان چندان زیبا نیفتد. اما اگر مونوپاد داشته باشید، می‌توانید موبایل را روی آن قرار دهید و از فاصله دور، یک سلفی بسیار زیبا از خود بردارید. به کمک کسی هم نیاز ندارید و خودتان از هر زاویه و با هر پوزی که دوست دارید از خودتان عکس بردارید.


http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1408432685.jpg


ویژگی های پایه عکاسی مونوپاد به همراه ریموت شاتر بلوتوث:

- استفاده آسان و حمل راحت
- مناسب برای استفاده با دوربین های دیجیتال و یا دوربین های DSLR
- وزن سبک برای سهولت حمل
- طراحی قابل تنظیم
- مناسب برای اکثر تلفن های همراه
- ایده آل برای مسافرت، خاطرات ویدئویی، عروسی، ساحل، کنسرت و عکس های هوایی
- جنس بدنه از آلومینیوم
- تنظیم آسان به هر زاویه
- دارای ریموت شاتر بلوتوث (جهت مدیریت عکس برداری از راه دور)
- قابل استفاده برای موبایل های با سیستم عامل Android و iOS


http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1408432688.jpg


مونوپاد از جنس آلومینیوم ساخته شده است و علاوه بر وزن کم، استحکام و دوام بسیاری نیز دارد. به همین دلیل، می‌توانید همه جا آن را با خود حمل کنید و همین که سوژه جالب به چشمتان خورد، عکس بردارید. بعلاوه، مونوپاد لرزش دوربین و همچنین، احتمال افتادن گوشی یا دوربین از دست را تا حد بسیاری کاهش می‌دهد.
قسمت بالای مونوپاد که موبایل روی آن نصب می‌شود، قابلیت تنظیم به هر زاویه‌ای را دارد. بنابراین با آن از بالای دیوار، مانع، فنس یا در میان جمعیت و محیط‌های شلوغ بدون نگرانی عکاسی کنید.
جالب‌ترین کاربرد آن هنگام عکس‌های سلفی تکی و دسته جمعی می‌باشد، می‌توانید گوشی یا دوربین را بالای سر خود به هوا ببرید تا از دید پرندگان عکاسی کنید.

مونوپاد را می توانید در زوایا و اندازه‌های مختلف تنظیم کنید. بندی که در انتهای میله آن وجود دارد، هنگام برداشتن عکس، امنیت دوربین یا موبایل را تضمین می‌کند. این وسیله استفاده بسیار آسانی هم دارد. کافی است قد میله را بلند کنید و با استفاده از شاتر بلوتوث از راه دور عکس عکس بگیرید.
مزیت مونوپاد در این است که در یک جمع، باعث می شود تا بیشتر دیده شوید و به نوعی خاص و به‌روز به نظر برسید.


http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1408432954.jpg


شاید سلفی‌های برخی از هنرمندان سینما یا موسیقی کشورمان را دیده باشید که با مونوپاد از خود و دوستانشان عکس برداشته‌اند. شما هم می‌توانید با مونوپاد از نعمت سلفی‌های گروهی بسیار باکیفیت بهره‌مند شوید و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و موجب خوشحالی خود و اطرافیان شوید.
در آخر این اطمینان را به شما می‌دهیم، با استفاده از این پایه، عکس‌های متفاوتی ثبت خواهید کرد زیرا زاویه‌های عکاسی شما به طور کل تغییر می‌کنند و به واسطه آن خلاقیت بیشتری هم به خرج خواهید داد و نتایج بسیار عالی به دست خواهید آورد.





قیمت خرید اینترنتی : تنها 35000 تومان!

برای خرید اینجا کلیک کنید

__._,_.___

Posted by: Saeed <persgroupbx@gmail.com>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)

.

__,_._,___

[-- Fun-DL --] روش های خانگی درمان پشه گزیدگی

 

 


روش های خانگی درمان پشه گزیدگی
 

در صورتی که عکس ها باز نمیشوند باید بالای ایمیل گزینه Show Image یا Display images below را بزنید
 لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید
 

 

اغلب اوقات لحظه‌ای که پشه ما را نیش می‌زند، متوجه آن نیستیم اما عوارض آزاردهنده و خارش‌های مکررِ متعاقب آن، واقعا کلافه‌کننده است.در این مواقع روش‌های آسان و قابل دسترسی وجود دارند که افراد می‌توانند با کمک آنها، خارش و التهاب ناشی از پشه‌گزیدگی را با سرعت بیشتری تسکین دهند که در این ایمل به معرفی آنها می پردازیم.

بیشتر پشه‌گزیدگی‌ها برای سلامتی ضرری ندارند و به طور معمول با تورم و خارش همراه هستند که پس از چند ساعت، اثری در محل گزیدگی مشاهده نمی‌شود اما این امکان نیز وجود دارد که پشه‌ها خود عامل انتقال بیماری باشند که این احتمال بیشتر به محل سکونت فرد بستگی دارد. علاوه بر این ممکن است فرد نسبت به پشه‌گزیدگی حساسیت داشته و واکنش‌های منفی نشان دهد که به طور مثال در صورت بروز علائمی چون تنگی نفس یا ورم گلو لازم است به سرعت با پزشک مشورت شود.

 

بلغور جو:

 

این ماده حاوی ترکیب‌های خاصی با ویژگی ضد تحریک و سوزش است و به همین دلیل می‌تواند خارش و ورم ناشی از گزیدگی را از بین ببرد. تهیه خمیر بلغور جو از طریق ترکیب آن با آب و قرار دادن آن روی محل گزیدگی به مدت 10 دقیقه شفابخش خواهد بود.

 

قرار دادن یخ:

 

دمای سرد کاهش‌دهنده التهاب است. سرما همچنین با بی‌حس کردن پوست می‌تواند برای مدت زمان کوتاهی اثرات خارش را از بین ببرد. برای تسکین پشه گزیدگی می‌توان کیسه حاوی یخ خرد شده را روی محل گزیدگی قرار داد اما از آنجایی که ممکن است به پوست آسیب برساند نباید مدت زمان طولانی آن را روی پوست قرار داد.

 

عسل:

 

این ماده دارای خواص ضدالتهابی و آنتی باکتریال است. استفاده از این ماده شیرین یکی از رایج‌ترین روش‌های درمانی خانگی است. عسل از سابقه‌ای چند صد ساله در دانش پزشکی برخوردار است و برای درمان گزیدگی‌ها و بیماری‌های مختلف کارکردهای متعددی دارد. قرار دادن یک قطره کوچک از عسل در محل گزیدگی، خارش ناشی از آن را تسکین می‌دهد.

 

آلوئه‌ورا:

 

 این گیاه علاوه بر کاربرد تزیینی، حاوی خواصی است که در درمان بیماری‌هایی همچون پسوریازیس، تبخال و یبوست کاربرد دارد. همچنین ژل آلوئه‌ورا به دلیل دارا بودن خواص ضدالتهابی به تسکین زخم‌های جزیی و عفونت‌های معمولی کمک می‌کند و برای درمان پشه‌گزیدگی نیز مناسب است.

 

جوش‌ شیرین:

 

از جوش شیرین که تقریبا در تمامی خانه‌ها وجود دارد می‌توان برای موارد متعددی از شیرینی پزی گرفته تا تمیز کردن لوله فاضلاب استفاده کرد. این ماده همچنین یک روش درمانی برای درمان عوارض پشه‌گزیدگی به حساب می‌آید.

 

ریحان:

 

نتایج بررسی‌های حاکی از آن است که این سبزی حاوی ترکیب‌های شیمیایی است که می‌توانند در درمان خارش موثر باشند. برای بهره‌ بردن از خواص این سبزی باید مقداری از ریحان خشک شده را داخل آب جوشاند و این جوشانده را پس از سرد شدن روی پوست مالید تا خارش ناشی از پشه‌گزیدگی را از بین ببرد.

 

منبع: ایسنا





کیف خرید تاشو وسیله ای کاربردی هست که باآن می توانید هر چیزی که می خواهید رو به راحتی حمل کنید. شما می توانید این کیف دستی کاربردی رو به راحتی تا کنید و همیشه همراهتان داشته باشید و هر وقت نیاز به کیف و فضای بزرگتری داشتید آن را باز کنید و از فضای زیاد ان استفاده کنید،ساک خرید تاشو جنس خیلی خوبی دارند و قابل شستشو هستند، تمامی طرح های اون زیبا هستند ولی اصلا نگران نباشید ما سعی کردیم طرح های قشنگشو از تامین کننده بگیریم تا مورد پسند هر نوع سلیقه ای باشد

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1435561761.jpg
کیف تاشو وسیله ای که در هر منزلی مورد نیاز می باشد. داشتن یک کیف یا ساک جادار و در عین حال کم حجم در هنگام مسافرت از هر چیزی واجب تر است
سیاری از افراد از این کیف در سفر و مسافرت به عنوان کیف مسافرتی استفاده می کنند چون بسیار سبک وکم حجم می باشد و با تا کردن و بستن فقط یک دکمه حجمی به اندازه یک کیف پول خواهد داشت
و می توانید به راحتی آن را حمل کنید.

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1435561756.jpg

قيمت فقـط : 12.000 تـومـان    پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما


حمل کردن تعداد زیادی کیف و ساک مسافرتی در هنگام سفر همیشه سخت و طاقت فرسا می باشد
دیگر همراه داشتن تمامی لوازم شخصی در یک کیف هنگام
مسافرت دیگر یک رویا نیست

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1435561709.jpg
شما با خرید کیف تاشو می توانید از آن به عنوان کیف خرید , کیف مسافرتی , کیف دستی استفاده و یا می توانید این کیف را به عنوان هدیه به عزیزان خود تقدیم کنید.
تصور کنید چقدر لذت بخش خواهد بود که تنها با یک کیف تمامی لوازم مورد نیاز خود را همراه داشته باشید
همچنین شما می توانید از این کیف مسافرتی برای قراردادن وسایلی که فعلا به کار شما نمی آید و نیازی به آنها ندارید استفاده کنید.
هدیه ای ارزان و کارآمد برای عزیزان شما
کیف تاشو وسیله ای بسیار کارآمد که در هر منزلی مورد نیاز می باشد

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1435561754.jpg

قيمت فقـط : 12.000 تـومـان    پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما


ویژگی ها ساک خرید تاشو :

• کابردی برای خرید، استخر ، باشگاه ، ….
• در چند طرح متلف
• ارسال طرح ها بصورت تصادفی random
• مدل تاشو
• اشغال حداقل فضا
• قابل سشتشو
• سایز باز: ۴۵cm x 37cm x 12cm
• محفظه بزرگ زیپدار
• سایز بسته: ۱۹cm x 10cm

__._,_.___

Posted by: Saeed <persgroupbx@gmail.com>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)

.

__,_._,___