Tuesday 30 December 2014

[-- Fun-DL --] چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی

 

 


چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی+تصاویر

 

این شماره را با عکسی زیبا از فرهاد قائمیان در حال خدمت به زائرین حرم امام رضا (ع) آغاز می‌کنیم.  آقای قائمیان مفتخر به عنوانِ «خادم» در حرم رضوی هستند.

 


 

احترام نظامی سید مهدی رحمتی به حرم امام رضا (ع)، یکی دیگر از عکس های زیبای هفته گذشته بود.


 

رضا صادقی فعالیت در صفحه خود را بیخیال شده و این روز ها فقط به جای تیارا و از صفحه او پست می‌گذارد. صفحه ای که نام "پرنسس تیارا صادقی" را برای آن انتخاب کرده است! احتمالاً رضا جان خود را شاه فرض کرده اند که لقب شاهزاده را به تیارا خانم داده اند!



 

الهه حصاری در حال تامین ویتامن D مورد نیاز بدنش. فقط الهه جان کرم ضد آفتاب یادت نرود!

از هنرنمایی های الهه حصاری می‌توان به «قاعده تصادف» اثر بهنام بهزادی، «انتهای خیابان هشتم» اثر علیرضا امینی، «آزاد راه» اثر عباس رافعی و «زنان ونوسی، مردان مریخی» اثر کاظم راست گفتار اشاره کرد.


 

لیلا اوتادی این عکس را سر صبح گرفته است! خودش زیر عکس هشتگ زده و این موضوع را بیان کرده است.



 

جواد رضویان است و عکس‌های متفاوت اش!



 

بهاره کیان افشار در کنار حدیث مدنی و سارا بهار لو، دو بازیگر نوجوان در پشت صحنه فیلم "ع ش ق" یا  همان عین شین قاف. حتماً بازی سارا کوچولو را در فیلم "هیس دخترها فریاد نمی زنند" به یاد دارید.



 

سیاوش خیرابی و حسین سلیمانی در تله کابین.



 

سلفی زیبای سیروان خسروی و کاوه یغمایی، دو موزیسین موفق در دو سبک متفاوت.



 

شهرزاد کمالزاده در روز های اخیر روند صعودی شگفت انگیزی از لحاظ فعالیت و جذب فالوئر در اینستاگرام داشته است. عکس های آتلیه ای، سلفی های خاص و خلاقانه و بعضاً عکس هایی بدون شرح که نمونه ای از آنها را در زیر مشاهده می‌کنید!



 

علیرضا دبیر در حال هرس کردن درختان حیاطشان. این درختی که ما می‌بینیم، علیرضا جان بیشتر ضربه فنی اش کرده تا هرس! خسته نباشی دلاور... خدا قوت پهلوان!



 

خدا را شکر اکبر عبدی عزیز از بیمارستان مرخص شده و به آغوش خانواده بازگشته است. امیدواریم هرچه زودتر آقای عبدی را دوباره در پرده سینما یا قاب تلویزیون ببینیم. همان طور که میبینید عمو پورنگ هم به عیادت اکبر عبدی رفته بود.


 

عکس آتلیه ای علی لهراسبی با ژستِ « متفکرِ بی حوصله»!



 

تیم ملی فوتبال به زودی عازم استرالیا برای حضور در جام ملت ها است. ضمن آرزوی موفقیت برای عزیزان، منتظر پوشش لحظه به لحظه اخبار و حواشی استرالیا توسط ملی پوشان در صفحات شان هستیم!

- من و کانگورو، همین الآن، یهویی!

- من، کلی خسته، پس از پاس گل!

- من و داورِ بییییییب که پنالتی نگرفت.

- من و هاشم وقتی داریم فوش می‌خوریم!

و ...



 

چالش عکس با مادر ادامه دارد. کمند امیر سلیمانی این عکس را در کنار مادر محترم گذاشت و در اقدامی عجیب برادرش سپند و برزو ارجمندِ داغدار را به چالش دعوت کرد.



 

سپند هم بلافاصله پاسخ خواهرش را داد و این عکس را به اشتراک گذاشت، فقط مادر عزیز در این عکس یک مقدار کلافه به نظر می‌رسد!

 


 

سلفی تلویزیونی ها، شاهین جمشیدی، محمدرضا احمدی و احسان حق شناس.



 

باید بگوید این جای سرخاب و سفیدابِ یار است و با سرعت نور مکان را به مقصد «درک اسفل السافلین» برای همیشه ترک کند! چون اگر ترک نکند خودِ «طرفش» زحمت این عزیمت را می‌کشد!

در ضمن ما متوجه نشدیم هدف حسام جان از مطرح کردن این سوال چیست!



 

مازیار فلاحی و رفقا در حال خواباندن درِ گوش آبگوشت، با نان سنگک و ترشی مخلوط و سایر مخلفات.



 

غیر ممکن است یکی از چهره های ما به لندن برود و در کنار این باجه تلفن های قرمز عکس یادگاری نگیرد!شهری با این همه جاذبه و مکان دیدنی، چرا گیر داده اید به این زبان بسته ها!



 

محمد علیزاده دارد خود را برای کنسرت هایش آماده می‌کند.



 

سلفی وحشت زده نادر سلیمانی و فرزندانش، آقا هومان و بارسین خانم.



 

آرامش ساحلیِ علی پهلوان.



 

ویشکا آسایش و دوستان پس از فتح بلند ترین نقطه ایران. تبریک به ویشکا خانمِ ورزشکار.



 

سلفی با بدنه ماشین هم کشف شد، البته نه با هر ماشینی! با پراید هاچ‌بک نقره ای عکس برای کارت ملی هم نمی‌شود گرفت چه برسد سلفی!

 با تشکر از مریم خانم معصومی.



 

معلوم است علیرضا مبلغ گزافی را برای اجاره این استخر پرداخته است که انقدر دلش پر است!



 

شیرین کاری بهاره رهنما با مجسمه ای در یکی از بازار های ترکیه.



 

نفیسه روشن و ببر بنگال، همین الان، یهویی!



 

لاله صبوری با این عکس و متن، یکی از دغدغه های مهم زندگی اش را مطرح کرد. این که پاریس بهتر است یا استامبول؟! و پس از کلی بحث، خودش و ما را همچنان بلاتکلیف گذاشت که پاریس خوب است یا استامبول؟!



 

احتمالاً محسن افشانی با این عکس و قانون شکنی اش خیلی حال کرده است، یا شاید خواسته سرعت و قدرت خودوی لوکس اش را به رخ بکشد! هر چه باشد، نه خود این اقدام، نه عکس اش و نه به اشتراک گذاشتنش قابل قبول نیست، مخصوصاً از شخصی که لقب هنرمند را به دوش می‌کشد.


 

عکس آتلیه ای نیلوفر پارسا.



 

عکس نسبتاً قدیمی خانم های بازیگر، مربوط به فیلم توقیف شده سپید و سیاه در 4 سال پیش که بالاخره مجوز اکرانش صادر شد. مهشید افشار زاده، آزاده مهدیزاده، فریبا طالبی، شهرزاد کمالزاده، فریبا نادری، نگین معتضدی و حنانه شهشهانی در عکس دیده می‌شوند.



 

لیلا بلوکات در حال اسکی در پیست دربندسر.



 

عکس یادگاری علی آقا کریمی و جناب زرافه که برای اینکه بهتر در عکس بیافتد، نیمرخ شده است!



 

تبریک کریسمس به سبک پولاد کیمیایی!



 

وقتی همه در کنار مادرشان عکس می‌گذارند، چرا امیر تتلو نگذارد؟!



 

خانم زاهدی اگر اشتباه نکنیم همین اینستاگرامی که هر روز در آن عکس می‌گذارید هم اپپلیکیشنی برای موبایل است!



 

عکس بدون شرح نیوشا ضیغمی و عروسک دوران بچگی اش!



 

این هم عکس جدید نگاه خانمِ یگانه همراه با قربان صدقه های بابا در زیر عکس.


 

بالاخره آقا ساتیارِ ما از خواب بیدار شد!



 

این هفته دو تن از والیبالیست های تیم ملی، شهرام محمودی و آرمین تشکری به خانه بخت رفتند. شبکه های اجتماعی هم پر شده بود از عکس های لو رفته از این جشن‌های عروسی . بخاطر این که نمی‌توانیم خود عکس ها را بگذاریم، به گذاشتن عکس کارت عروسی آرمین تشکری بسنده می‌کنیم!



 

مصطفی پاشایی که پس از مرگ برادرش به خوبی از فضای ایجاد شده استفاده کرده و خود را پرزنت کرده بود، با خوانندگی و بیرون دادن آهنگ با صدای معمولی اش، روند صعودی خود را به اوج رساند. مصطفی پاشایی صرفاً مشهور است، ان هم زیر سایه برادرش. به هیچ وجه محبوب نیست. این نتیجه گیری را میتوانید از نظرات و کامنت های هواداران برادرش در زیر عکس ها دریابید.



 

عکس عجیب و غریب الناز شاکردوست. باور کنید که خودِ الناز این عکس را به اشتراک گذاشته بود، ما دستکاری نکردیم!



 

احسان خواجه امیری و دوستش در توچال.



 

آرش برهانی علاقه ای به حضور در عکس های خود ندارد و در بیشتر عکس هایش کلاً 10 پیکسل هم اشغال نکرده! در این عکس هم ما کلی گشتیم تا آرش را پیدا کنیم!



 

افسانه پاکرو.



 

سلفی نیکی کریمی در کنار بابک کریمی، مینا سلیمی، مروارید کاشیان، علی افشین راد و سایر عوامل فیلم «مرگ ماهی».



 

سلفی امین حیایی و آرش پولادخان، همسر نیوشا ضیغمی. آرش خان تاجر و کارشناس جواهرات هستند.



 

سیما خضر آبادی پشت رُل نشسته و منتظر است پیست کارتینگ آماده شود. نام خودش را هم هشتگ زده که اگر کسی نامش را جستجو کرد، این عکس بالا بیاید!



 

بحث های عرفانی - فلسفی سمیرا حسینی به عقل ما معمولی ها قد نمی‌دهد. روشن فکر ها بخوانند و تفسیر کنند. ما که رفتیم!



 

سلفی مژده لواسانی و فلامک جنیدی در فرودگاه شیراز.



 

عکس بامزه ارشان، پسر توپولوی احسان خواجه امیری که پدر را در خرید همراهی می‌کند!



 

سلفی یهویی صدف طاهریان و دوستش.



 

نیوشا ضیغمی با این عکس کریسمس را به هموطنان مسیحی عزیز تبریک گفت.



 

فقط امیدواریم جشن تولد نیما فلاح به خیر بگذرد و نیازی به آمدن آتش نشانی نباشد! احتمالاً سحر ولد بیگی همسرش را هنگام ورود با کوکتل مولوتف سورپرایز کرده است!



 

پگاه آهنگرانی با گریم جدیدش، منتظر و خیره به آن سوی پنجره.



 

آن قدر که چهره های ما کریسمس را پوشش داده و تبریک گفتند، عید نوروز را تبریک نگفته اند! این هم تبریک فلور نظری.



 

بهنوش طباطبایی در ساحل یکی از جزایر خلیج فارس.



 

خُب به سلامتی ارسلان قاسمی هم در کابین خلبان عکس گرفت.



 

هفته گذشته تولد سحر قریشی بود که سیل پست های تبریک را به سوی خود روانه کرد. سحر هم این عکس را به بهانه تشکر از پیام تبریک ها به اشتراک گذاشت.



 

عکس پرشی زهرا عاملی و دوستان. ژست پرشی یکی از قدیمی ترین و جالب ترین ژست های عکس، مخصوصاً در عکس های همگانی در تمام ملت ها است. این هم از اطلاعات عمومی امروزمان!



 

خاطره اسدی در خواب خوش در هواپیما. البته بیشتر به نظر می‌رسد فشارش افتاده باشد!



 

جشن تولدِ "نیل"، دختر نیما کرمی در کنار سید جواد یحیوی و محمد سلوکی. چهره های ما در انتخاب نام های عجیب و غریب برای فرزندانشان رقابت تنگاتنگی دارند!



 

عکس یادگاری نادر سلیمانی، مرجانه گلچین و شراره رخام در یک قنادی!



 

رضا عنایتی، مهاجم کهنه کار لیگ برتر در کنار پسرانش. اخیراً هم آقا رضا به آرزوی دیرینه اش رسیده و به استقلال بازگشته است. ماشاالله رضا عنایتی و پسرانش خودشان یک تیم هستند!


 

سلفی دو یار غار و جدا نشدنی، عادل غلامی و مهدی مهدوی و دختر زیبای مهدی، گل‌بو خانم.



 

سلفی مهتاب کرامتی، مهناز افشار و دوستان در یک کافه.



 

فرهاد مجیدی این روز ها سخت درگیر درس و مشق است تا امتحان مرحله 3 مربیگری را با موفقیت پاس کند. می‌بینید که معلم خصوصی هم به خانه آورده است!



 

مریم طوسی، سریع ترین دختر ایرانی در لباس سنتی بانوان کره ای.



 

مهراوه شریفی نیا در پاسخ به چالش «عکس با مادر» عکسی از دوران کودکی خودش در آغوش مادرش، آزیتا حاجیان به اشتراک گذاشت که نکته جالب تر از خود عکس؛ نظرات زیر آن بود که میبینید:

مژده لواسانی که با اینستاگرام قراردادِ حضور همیشگی امضا کرده است، ابراز احساسات و دعای خیرش را در یک کامنت آورده است. نفر بعدی نوبت رستاکِ حلاج، خواننده نیمه مجاز کشورمان بود که ابراز احساسات کند.

در انتها از شما عاجزانه درخواست دارم که این کامنت ملیکا شریفی نیا را برای ما به زبان فارسی ترجمه کنید: "فشششششم فششششششششم جوشگل من :* :* :* خوذسیییییییییییییی"!!!!!

با تشکر!!



 

چهره ها در حاشیه اکران خصوصی فیلم «چند متر مکعب عشق». علی شادمان، فرزاد حسنی، نیلوفر پارسا، نازنین پیرکاری و فاطیما بهارمست در عکس حضور دارند.


 

و در پایان سلفی خلاقانه هستی مهدوی فر و گریمورش.

به علت تعدد کاندیدا، انتخاب برنده جایزه «بدون شرح ترین» عکس این شماره را به شما عزیزان واگذار می‌کنیم.

با سپاس بی پایان از همراهی تان





چای لاغری سینلس ترکیبی جدید، سالم و آزموده شده از قهوه سبز و چای سبز را ارائه می کند که طعمی دلنشین و خواصی بسیار ارزشمند دارد که با متابولیسم منحصر بفرد خود، عاملی موثر در لاغری و سلامت بشمار می رود.

خواص قهوه سبز منحصر به لاغری و کاهش وزن و تناسب اندام نمی شود و کنترل موثر قند خون ونیز خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قدرتمند آن ویژگی ارزشمند دیگر آن است.

چای لاغری سینلس به علت مواد آنتی اکسیدانی که دارد از بروز انواع سرطانها و سکته قلبی جلوگیری می کند. این چای دارای معتبرترین مجوز ها از نهادهای بنام غذایی و داروئی می باشد. با مصرف یک ماهه این چای بدون عوارض جانبی 3 الی 5 کیلو از وزن خود خواهید کاست امروزه این چای توسط متخصصین تغذیه، در نوشتن جیره و رژیم غذایی برای لاغری استفاده می شود.


http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1419948419.jpg با نوشیدن چای سینلس به دلیل وجود چای سبز ، و قهوه سبز و تعدادی گیاه دارویی دیگرمتابولیسم (سوخت و ساز) چربیهای بدن تسریع می شود و به این ترتیب چربی اضافی در بدن ذخیره نمی شود. قهوه سبز لاغری سین لس از اجزاي اثر گذار چند گياه دارويي موثر بر لاغری تولید شده است.

استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در مجموعه تولیدی سین لس ( طب شفای سبحان ) یک اصل اساسی است.

 

قهوه سبز نیز بدلیل داشتن کمترین میزان کافئین و غنی بودن از آنتی اکسیدانی بنام اسید کلروژنیک که آنتی اکسیدانی با کیفیت است بر روی سیستم عصبی آثار محافظتی فراوان دارد. لذا در بیماریهایی مانند نوروپاتی , نوروپاتی دیابتی , ام اس MS , ریکاوری بعد از سکته های مغزی , پارکینسون کاربرد داشته و توصیه شده است .
همچنین تحقیقات نشان دهنده آثار مثبت آن بر روی کاهش ریسک ابتلا به بیماریهای کیسه صفرا ، سیروز کبدی و سرطان کبد و کنترل فشار خون و قند خون است .

 نوشیدن روزانه 3 فنجان چای سینلس می تواند تا 70 کالری انرژی ناشی از سوخت چربیها ایجاد کند به این ترتیب می توان از نوشیدن چای سینلس کنترل میزان مصرف کربو هیدرات ها(قندها) و ورزش مداوم به عنوان مثلثی برای حفظ سلامتی و تناسب اندامها نام برد. چای سینلس و عصاره موجود در آن باعث افزایش سوخت کالری و چربی های ذخیره شده بدن و در نتیجه باعث کاهش وزن می شود .

 

مکانیسم اثر چای لاغری سینلس :


 

قهوه سبز لاغری سین لس از اجزاي اثر گذار چند گياه دارويي موثر بر لاغری تولید شده است . طعم ، عطر و شكل طبيعي، بدون هيچ گونه مواد افزودني شيميايي به عنوان حتي نگهدارنده و طعم دهنده حفظ شده است.

پژوهش ها نشان می دهد نوشیدن روزانه 3 فنجان چای لاغری می تواند تا 70 کالری انرژی ناشی از سوخت چربی ایجاد کند.


1 - سركوب اشتهاي غير ضروري و کاذب براي مصرف غذا.
2 - افزايش سوخت و ساز  .
http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1419948420.jpg 3 - طبيعي سازي حركات روده و برطرف نمودن برخي ناراحتي هاي گوارشي  .
4 - كاهش و جلوگيري از تجمع آب ميان بافتي  .
5 - افزايش شادابي و شفافيت پوست با جلوگيري حداکثری از ترك هاي ناشي از كاهش وزن .
 

قهوه سبز سین لس به دلیل اختلاط با چای سبز در یک نسبت آزموده شده بالینی و آزمایشگاهی دارای یک مکانیسم اثرچندگانه است. اولین مکانیسم اثر این محصول ایجاد شرایطی برای ارتقاء سطح متابولیسم پایه در مصرف کننده است که در اثر آن یک چربیسوزی مداوم در بدن رخ میدهد که نهایتا به کاهش وزن چربی ها می انجامد. دیگر مکانیسم اثر قهوه سبز سین لس مربوط به اثاری است که در اثر اسید کلروژنیک رخ میدهد. اسید کلروژنیک یک آنتی اکسیدان بسیار قدرتمند و با کیفیت است که متعادل سازی و طبیعی سازی عملکرد فرآیند ها در بدن است. کنترل اشتها، کنترل آنزیم های روده ورفع مشکلات گوارشی ایجاد کننده چاقی از این دست محسوب میشود.
 

ویژگی های لاغری اصولی:
 

هر گونه کاهش وزن، ماندگار بوده و از سرعت منطقی برخوردار باشد.
کاهش وزن از چربیهای زائد بدن انجام پذیرد نه از آب بدن.
ملین نباشد و موجب خروج املاح ضروری از بدن نشود.
باعث بهبود سلامت عمومی فرد گردد.
سرزندگی و نشاط به ارمغان آورد نه کسالت و رخوت.
هیچ آسیبی به پوست وارد نکرده و موجب شفافیت و شادابی آن گردد.

 

میزان لاغری حاصله:
 

قهوه سبز لاغری سین لس از اجزاي اثر گذار چند گياه دارويي موثر بر لاغری تولید شده است . طعم ، عطر و شكل طبيعي، بدون هيچ گونه مواد افزودني شيميايي به عنوان حتي نگهدارنده و طعم دهنده حفظ شده است.

این محصول 3 تا 5 کیلوگرم در ماه لاغری میدهد که این میزان بستگی به میزان اضافه وزن شما دارد، به طوری که افرادی که اضافه وزن بالا دارند، 5 و گاهی تا 7 کیلو گرم و افرادی که اضافه وزن کم دارند حدود 3 کیلوگرم در ماه کاهش وزن را مشاهده خواهند کرد. متوسط کاهش وزن دریافتی از این محصول 5 کیلوگرم در ماه میباشد که بسیار استاندارد میباشد. اثرات بالقوه چای لاغری سینلس حتی در کاهش میزان کلسترول خون به اثبات رسیده است . مصرف چای لاغری به تمامی اشخاصی که به نوعی درگیر زندگی امروزی با تحرک کم و در عوض فشارهای عصبی زیاد هستند توصیه می شود.
 

نحوه و شیوه مصرف چای لاغری سینلس:

 

سین لس کاربردی آسان دارد. می توانید آن را به سهولت درخانه، محل کار، مسافرت و مهمانی مصرف نمایید.
همانگونه که بر روی بسته نیز به آن اشاره شده است به ازای یک تی بگ قهوه سبز سین لس یک لیوان آب جوش ریخته شده و بمدت 10 الی 15 دقیقه صبر کنید تا دم بکشد.مصرف روزانه 3 عدد تی بگ توصیه می شود. بدلیل کاملا طبیعی بودن محضول اگر در مدت زمان دم کردن برروی حرارت غیر مستقیم باشد و یا بنوعی از سرد شدن آن جلوگیری شود می توان خواص بیشتری از آن را دریافت نمود.
توصیه میشود بعد از دم کردن کامل قهوه سبز سین لس تی بگ مابین انگشتان و یا با قاشق فشار داده شود و عصاره غلیظ باقی مانده در داخل فیلتر نیز به لیوان چای منتقل گردد.
 

با توجه به اینکه چای لاغری سینلس بهترین نتیجه و اثر را بر روی کاهش بافت چربی شما می گذارد لذا جهت مشاهده عینی اثر این چای حتما قبل از مصرف اندازه بافت دور کمر و مناطق پر چربی خود را بصورت دقیق اندازه بگیرید و یک ماه بعد پس از پایان مصرف یک بسته چای لاغری سینلس دوباره اندازه گیری را تکرار کرده و اعداد را باهم مقایسه کنید.

  

مدت زمان استفاده از چای سینلس:

 

مدت زمان مصرف بستگی به میزان اضافه وزن شما دارد. فرض نمایید شما 15 کیلوگرم اضافه وزن داشته باشید اگر در ماه اول شما 7 کیلوگرم کاهش وزن حاصل کنید باز هم 8 کیلوگرم اضافه وزن دارید. در نتیجه باید برای حذف میزان اضافه وزن باقیمانده دوره درمان ادامه یابد. در افراد با اضافه وزن کم مصرف 1 بسته کفایت مینماید.


 

نحوه تهیه چای سینلس:
 

طی قرارداد با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران هموطنان عزیز در سرتاسر ایران میتوانند این محصول را طی 3 الی 7 روز کاری، بر اساس مسافت شهر خود دریافت نمایند. در این روش شما بعد از تحویل گرفتن کالا درب منزل یا محل کار خود، پول سفارش را به مامور پست میپردازید. با این روش دیگر شما احتیاجی به مراجعه به بانک جهت واریز وجه نخواهید داشت.
برای سفارش محصول شما فقط کافیست بر روی گزینه خرید پستی و تحویل درب منزل شما که در زیر مشاهده مینمایید کلیک کنید.
 

27,000 تومان ( شامل بیمه و ارسال رایگان به سراسر کشور )
 

 


ارسال به سراسر ایران با روش پست پیشتاز و سفارشی

 

ترکیبات سین لس:

 

قهوه سبز و چای سبز اصلی ترین گیاهان استفاده شده در محصول قهوه سبز سین لس می باشد. امتیاز اصلی قهوه سبز سین لس در ترکیب مواد تشکیل دهنده بصورت بالانس شده و آزموده شده است به نحویکه بهترین نسبت ها برای فرمولاسیون سنجیده شده و اعمال گردیده است. نسبت ترکیبات از طریق روش های آزمایشگاهی و بالینی بدست آمده و اسرار تولید کننده می باشد و رمز تاثیر گذاری و اثربخشی بالای آن در ترکیبات منظم نهفته است. از امتیازات قهوه سبز سین لس می توان به طعم خوش و مطبوع آن اشاره نمود که موجب میشود مصرف کننده به استمرار مصرف آن علاقمند گردد به بیان دیگرطعم تلخ و گس چای سبز را ندارد .
 

عوارض جانبی چای سینلس:
 

سین لس هیچگونه عارضه جانبی ندارد تا کنون هیچگونه عارضه جانبی گزارش نگردیده و تحت نظارت تولید و کلیه استانداردهای اجباری در آن رعایت شده است. مطابقت کامل با اصول ، قوانین و ضوابط حاکم بر غذا و دارو این محصول را به یکی از ایمن ترین محصولات در کشور تبدیل نموده است.



قابل ذکر است که این محصول به تعدادی از کشور های اروپاییو آسیایی نیز در حال صادرات میباشد.


 

مصرف قهوه سبز لاغری در بارداری و شیر دهی :


توصیه عمومی و اساسی پزشکان به خانم های باردار و شیر ده در خصوص استفاده از تمامی گیاهان داروئی به یک جمله کلیدی ختم میشود: برای مصرف هر گیاه داروئی در زمان بارداری و شیر دهی با پزشک متخصص خود مشورت نمایید . این اصل شامل قهوه سبز سین لس نیز می باشد .
 

خدمات مشاوره قبل از تهیه محصول:

 

توضیح : هر بسته حاوی 100 کیسه تی بگ برای مصرف سه وعده در روز به مدت یکماه یک نفر می باشد . برای رسیدن به نتیجه مطلوب و مورد انتظار یکسری موارد جزئی ولی موثر را حتما رعایت فرمایید.
مواردی که باید رعایت شوند : این محصول پایه ی دارویی دارد و باید همانند دارو با این محصول رفتار کنید. یعنی حتما راس ساعات مشخص در طول شبانه روز مصرف نمایید و از تغییر ساعت مصرف محصول جدا پرهیز نمایید. نکته بعدی اینکه حتما سعی نمایید نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی اقدام به مصرف نمایید در این صورت اثرات بهتری مشاهده خواهید کرد. و نکته بعدی عدم حذف و یا تغییر در وعده های غذایی و بخصوص شام می باشد، بدین معنی که هیچ و عده ی غذایی را به خیال اثر بخشی بهتر حذف ننمایید. و اما نکته مهمتر اینکه حتما سعی نمایید صبحانه خود را تا قبل از ساعت 8 و 30 دقیقه میل نمایید.

27,000 تومان ( شامل بیمه و ارسال رایگان به سراسر کشور )
 

 

__._,_.___

Posted by: Saeed <persgroupbx@gmail.com>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)

.

__,_._,___