Sunday 30 March 2014

[-- Fun-DL --] Honarnamaei Ba Kaghaz va Noor

 

 


هنرنمایی با کاغذ و نور
اگر هر کدام از عکس ها باز نشدند روی آن عکس
رایت کلیک کنید و گزینه Show Picture را انتخاب نمایید.





انگلیسی را قورت بده !


آيا براي ياد گرفتن انگليسي دچار زحمت هستيد؟

سه محصول آموزشی زبان بی نظیر در یک مجوعه !
شامل سری کامل مجموعه آموزش زبان انگلیسی نصرت 1،2،3

+ سری کامل مجموعه آموزشی "انگلیسی در خواب" !

+ سری کامل بهترین و جدیدترین دیکشنری های انگلیسی به فارسی و ...

آمـوزش زبــان انگلیسـی تنها از طریق شنیـداری در طــی90 روز...!

تقدیم به تمام کسانی که می خواهند زبان انگلیسی را ساده یاد بگیرند !

روشی موثر و اثبات شده !

اگر روشهای مختلف یادگیری زبان انگلیسی را دنبال کرده اید،

این روش موثر برای یادگیری زبان را حتما امتحان کنید !

پکیج اورجینال و شکیل 2 DVD ! با قیمتی مناسب !

 

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1358582545.jpg

 سفارش مجموعه آموزشی " انگلیسی را قورت بده !! "

پکیج شکیل 2 DVD اورجینال - به قیمت تنها 9900 تومان

این محصول دارای پشتیبانی و گارانتی کامل می باشد

مجموعه بزرگ آموزش زبان "انگلیسی را قورت بده" شامل سه مجموعه مجزا نصرت، انگلیسی در خواب و کلکسیون بهترین دیکشنری هاست ...

توضیحات مجموعه آموزشی انگلیسی "نصرت" :

متد نصرت که یکی از سریع ترین و موفق ترین متدهای آموزش زبان است توسط یک زبان شناس انگلیسی اختراع شده است و توسط موسسه نصرت به فارسی برگردانده شده تا برای فارسی زبانان قابل استفاده باشد. پس از استفاده از این مجموعه شما به سادگی به مکالمه زبان انگلیسی خواهید پرداخت و احساس خواهید کرد که معجزه ای رخ داده است. چرا که بدون تلاش زیادتنها با گوش کردن 90 درس 30 دقیقه ای در تنها 90 روز با فرمول تخصصی نصرت به راحتی مکالمه انگلیسی را فراگرفته اید.

این مجموعه شامل: - زبان انگلیسی نصرت1 - زبان انگلیسی نصرت2 - زبان انگلیسی نصرت3 - آموزش تقویت حافظه نصرت - آموزش زبان نصرت برای موبایل - آموزش تقویت حافظه برای موبایل

این مجموعه دارای ویژگی های زیر است :

- مهارت کامل در مکالمه زبان انگلیسی در سه ماه با روزی 30 دقیقه گوش کردن به هر درس

- روش استفاده آسان برای تمامی سنین

- برگرفته شده از جدید ترین متد آموزشی روز جهان - تمرکز و تقویت حافظه در ضمن یادگیری

- تکرار مطالب در فواصل زمانی مختلف - دوره تقویت حافظه و مهارت یادگیری

- بیش از 90 ساعت آموزش شامل محاوره، آشنایی با لغات، آموزش حروف اضافه، آشنایی با جمله سازی، آشنایی با یکصد لغت ابتدایی، شیوه صحیح تلفظ و نوشتن الفبا

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1358582544.jpg

 سفارش مجموعه آموزشی " انگلیسی را قورت بده !! "

پکیج شکیل 2 DVD اورجینال - به قیمت تنها 9900 تومان

این محصول دارای پشتیبانی و گارانتی کامل می باشد 

 

توضیحات مجموعه آموزشی انگلیسی در خواب :

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1358582805.jpg- آيا براي ياد گرفتن انگليسي دچار زحمت هستيد؟

- اين مجموعه كامل و جامع به ياري شما آمده است.
- بدون هيچ تلاشي انگليسي بياموزيد.
- روشي نوين در آموزش انگليسي
- آموزش زبان انگليسي براساس تكنولوژي امواج صوتي در حالت خواب و استراحت به صورت گفتاري به دو زبان فارسي و انگليسي
- شامل دروس مختلف به فرمت MP3 قابل اجرا بر روي تمامي وسايل پخش كننده صوتي.
- به همراه مجموعه مخصوص موبايل با حجم كم و كيفيت بالا براي يادگيري بهتر
- اين صداها با تلفيق دو موج و با تكنيك امواج فركانس پايين مغزي طراحي شده است كه در حالت خواب براي مغز قابل جذب و ذخيره مي باشد. شما بعد از بيدارشدن متوجه خواهيد شد كه نسبت به روز قبل آشنايي بسيار زيادي به لغات و جملات انگليسي داريد.
- اين مجموعه به كمك شما آمده تا با روش بي نظير خود يادگرفتن زبان را بسيار آسان كند.

 

همراه با کلکسیون بهترین دیکشنری های انگلیسی به فارسی و ...

- دهها سری از بهترین دیکشنری های انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی

- کلکسیون برترین دیکشنری های انگلیسی به انگلیسی Oxford, Cambridge, Longman, Webster, Collins و ...

- سری کامل نرم افزار بابیلون به همراه لغت نامه های متعدد آن

بیش از 500 لغت نامه تخصصی و عمومی ديكشنري هايي براي ترجمه ي زبان انگليسي به هر يك از زبان هاي فارسي، انگليسي، آفريقايي، آلبانيايي، سرخ پوستي، بلغاري، كروات، دانماركي، هلندي، اسپرانتو، استونيايي، فنلاندي، فرانسوي، آلماني، يوناني، مجاري، اندونزيايي، ايتاليايي، كردي، لاتين، زبان مالاي، زبان نوران، نروژي، لهستاني، پرتغالي، رومانيايي، روسي، اسلونيايي، اسپانيولي، زبان سواحيلي، سوئدي، تركي، عربي،زبان Uighur ، اوكرايني، زبان هبرو، كره اي، چيني، و بسياري زبانهاي ديگر رايج دنيا ... همراه با ديكشنري ها و دايره معارف هاي مختلف و مرجع در زمينه هاي گوناگون هنر و علوم انساني، تجارت و اقتصاد، كامپيوتر و اينترنت، دولت و علم حقوق، سلامت و طب، آموزشي، سرگرمي، علم و فن آوري، جامعه و فرهنگ، ورزش و تفريح، مناطق مختلف جهان

سری کامل دیکشنری های Lingvosoft

- دیکشنری 42 زبان زنده دنیا به انگلیسی و بالعکس زبان های فارسی، عربی، ترکی، فرانسه، آلمانی، ایتالیایی، آلبانیایی، ارمنی، لاتین، پرتغـالی، اسپانیولی، آذربـایجـانی، بوسنی، بلغـاری، چینی سـاده، چینی سنتی، کروات، چک، هلندی، استونیایی، فنلانـدی، یونـانی، عبـری، مجاری، اندونزیـایی، ژاپنی ( 4 گویش Kana Romaji, Kanji Kana, Kanji Romaji, Romaji Kanji )، کره ای، لاتیوایی، لتونیایی، لهستانی، رومانیایی، صربستانی، اسلونیایی، سوئدی، فیلیپینی (تاگالوگ)، تایوانیو اکراینی.

 

 سفارش مجموعه آموزشی " انگلیسی را قورت بده !! "

پکیج شکیل 2 DVD اورجینال - به قیمت تنها 9900 تومان

این محصول دارای پشتیبانی و گارانتی کامل می باشد

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
.

__,_._,___

[-- Fun-DL --] Tip Haye Shakhshiatie Por Esteres Ra Beshnasid

 

 


تيپ‌هاي شخصيتي پراسترس را بشناسيد

در تحقیقی که در دانشگاه هاروارد انجام شد تمام بیماران قلبی بستری شده در بخش مراقبت‌هاي ويژه موردبررسی قرار گرفتند و از بیماران و همراهان آنها درمورد خصوصیات شخصیتی آن افراد پرسیده شد و مشخص شد که بیشترین افرادی که دچار مشکلات قلبی می‌شوند دارای تیپ‌های شخصیتی «الف» هستند. درواقع این تیپ به‌شدت پراسترس و مستعد حمله قلبی است.
  در اين مطلب شما را با 4 تيپ شخصيتي پراسترس و شيوه شناخت آنها و راهكارهايي براي كمك به آنها آشنا مي‌كنيم.
 

بعضي‌ها هميشه اضطراب دارند، ممكن است اين اضطراب را نشان ندهند اما درون‌شان غوغايي است، اين هم تا حدود زیادی ناشي از تيپ شخصيتي آنهاست.  در اين مطلب شما را با 4 تيپ شخصيتي پراسترس و شيوه شناخت آنها و راهكارهايي براي كمك به آنها آشنا مي‌كنيم.

تیپ شخصیت الف

 الف‌هاي در خطر: یکی از تیپ‌های شخصیتی پراسترس تیپ شخصیتی«الف» است.  شخصیت «الف» فردي است که در همه کارهایش سرعت داشته و خیلی عجله دارد و از این که چند کار را با هم انجام می‌دهد لذت می‌برد و همیشه فکر می‌کند که خودش کارها را بهتر و به‌موقع‌تر انجام می‌دهد.  اين افراد اعتیاد به کار دارند و حتی در تعطیلات هم نمی‌توانند از کار کنار بکشند.  اگر مشغول کاری نباشند احساس بی‌قراری و اضطراب شدید مي‌كنند.  همیشه زودتر از موعد سر قرار حاضر می‌شوند و جالب اینجاست که نمی‌دانند چه فشاری را متوجه جسم خود می‌کنند.  بیشترین فشار به این افراد زمانی وارد می‌شود که همکار، همسر يا دوست آنها تیپ شخصیت مقابل آنها یعنی تیپ «ب» باشد.  این خصوصیات بیشتر ناشی از ژن است اما مقداری از آن هم ناشی از خصوصیات اکتسابی است، یعنی فرد مثلا 4 کار را با هم انجام می‌دهد و از این کار لذت می‌برد و همین روال را دائما تکرار می‌کند و به آن عادت می‌کند و در آن غرق می‌شود و آن را ادامه ادامه می‌دهد.

 تیپ شخصیت کمال‌گرا

اسمي كه زيباست اما...:
تیپ‌های کمال‌گرا  یا ایده‌آل‌گرا که یکی از شخصیت‌های پراسترس هستند در اسم قشنگ هستند، اما در واقعیت نه، آنها نتیجه و هدف برای‌شان آن‌چنان مهم است که روند و لحظه‌های زندگی را از دست می‌دهند. برای اینکه به هدف برسند بسیار به خودشان سخت می‌گیرند و بسیاری از تجربه‌های لحظات زندگي را از دست می‌دهند چرا که از اول فکر می‌کنند نمی‌توانند تا آخر آن تجربه را بروند و درنتیجه ممكن است اصلا شروع هم نكنند. برای این افراد نمره 20 مهم است و 19 برای‌شان شکست است.  این افراد بسیار به خود سخت می‌گیرند تا به نتیجه برسند اما وقتی به نتیجه رسیدند از آن لذت نمی‌برند. شیوه  درست زندگی اين است که در موقعیت‌های مختلف تجربه‌های متفاوتي داشته باشي و از آنها لذت ببري نه اينكه صرفا موفق شوي، مثلا زمانی را اختصاص به نقاشي كردن بدهي و از آن لذت ببري اما لزوما نقاش معروفی نشوی یا آشپزی کنی اما سرآشپز مشهوری نشوی.  کمال‌گراها اما این‌طور نیستند. آنها همیشه درمورد موفقیت‌ها و هدف‌هاي‌شان فكر مي‌كنند.  توصیه من به کمال‌گراها اما این‌طور نیستند. آن‌ها  این است که به کودک درون خود اهمیت بدهند و با آن ارتباط برقرار کنند.  بازی‌هایی انجام دهند که برد و باخت ندارد. نقطه مقابل کمال‌گرایی تنبلي است که آن هم خیلی بد است، چراکه زندگی فقط تنبلی و لذت بردن نیست و باید هدف هم داشته باشی. تنبل‌ها اصلا تلاش نمی‌کنند و هیچ هدفی ندارند.


تیپ شخصیت معلم

معلم‌هاي سختگير: تيپ شخصيتي معلم یا کنترل‌گر هرجا باشند، سعی می‌کنند درس بدهند. این افراد دوست دارند درس بدهند حتی اگر کسی از آنها سؤال نکند هم شروع به نظر دادن می‌کنند. این افراد همیشه قضاوت می‌کنند و خوب و بد مشخص برای خودشان دارند و به‌شدت کنترل‌گر هستند. این افراد همیشه متکلم‌وحده بوده و شنونده خوبی نیستند چرا که فکر می‌کنند هر آنچه باید بدانند می‌دانند. این گروه به‌خصوص برای افراد نزدیک خود باید و نباید دارند و می‌خواهند اصلاح‌گر آنها باشند. این تيپ همیشه در استرس هستند چراکه نزدیکان‌شان لزوما همیشه مطابق استانداردهای آنها عمل نمی‌کنند.  آنها معمولا با سؤال و جواب‌ها و اظهارنظرهایی که می‌کنند خودشان را لو می‌دهند، مخصوصا با تاکیداتی که روی نظر خود داشته و اصراری که روی غلط و درست بودن از دید خود دارند.  این گروه به سختی توصیه‌پذیر هستند و نمی‌شود به آنها راهکار ارائه داد چراکه فکر می‌کنند همه راهکارها را می‌دانند. این افراد اصلا آموزش‌پذیر نیستند و درمقابل آموزش بسیار مقاومت می‌کنند. سر دیگر طیف معلم، آدم‌های بی‌مسئولیت و بی‌خیال هستند که درقبال خود و دیگران هیچ احساسی مسئوليتي ندارند و هیچ چيزي برای‌شان مهم نیست.

بيماري قلبي نگيريد

در تحقیقی که در دانشگاه هاروارد انجام شد تمام بیماران قلبی بستری شده در بخش مراقبت‌هاي ويژه موردبررسی قرار گرفتند و از بیماران و همراهان آنها درمورد خصوصیات شخصیتی آن افراد پرسیده شد و مشخص شد که بیشترین افرادی که دچار مشکلات قلبی می‌شوند دارای تیپ‌های شخصیتی «الف» هستند. درواقع این تیپ به‌شدت پراسترس و مستعد حمله قلبی است.

متضاد بهتر است يا مشابه؟

همسران شخصیت‌های تیپ «الف» اگر تیپ متضاد با او داشته باشند دچار ناراحتی می‌شوند چراکه به هرحال تحت‌فشار همسرشان قرار می‌گیرند، اما بیشتر خود فرد داراي تیپ الف است که در این رابطه دچار ناراحتي می‌شود. این افراد تحمل آرام و کند بودن را ندارند و توقع دارند که دیگران همپای آنها و به‌سرعت آنها كار كنند و وقتی این اتفاق نمی‌افتد، ناراحت می‌شوند.  اگر زوج تیپ شخصیتی مشابه داشته باشند همدیگر را درک می‌کنند و از این لحاظ کمتر دچار مشکل می‌شوند.  البته این ویژگی تنها عامل موثر در داشتن ارتباط موفق نیست.  تیپ شخصیتی صرفا در روابط تاثیرگذار نیست و در موفقیت‌ها یا شکست‌های شغلی، وضعیت سلامت یا رضایت از زندگی نمايان مي‌شود.

«ب» نقطه مقابل «الف»

نقطه مقابل تيپ الف تیپ ب است كه آرام و آهسته است و حتما باید یک کار را تمام کند و بعد سراغ کار بعد برود. این افراد دیر سر کار یا قرار می‌رسند. البته تیپ الف و ب دو سر یک طیف هستند و نمی‌شود گفت که حتما یک آدم تیپ «الف» با نمره 10 از 10 است و یکی دیگر تیپ «ب» با نمره 10، ممکن است هرکسی جایی از دوسر يك طیف باشد، دركل مهم این است که تلاش کنیم به نقطه تعادل نزدیک شویم يعني نه بيش از حد سريع و عجول باشيم نه بيش از حد كند و آرام.

افراد تیپ «الف» راحت تر به سمت تعادل می‌روند اما افراد تیپ «ب» سخت‌تر به سمت تعادل می‌روند چرا که کم کردن سرعت در رفتارها خیلی راحت‌تر از به سرعت انجام دادن كارهاست.

چرا سرعت‌گير جلوي ما قرار مي‌گيرد؟

باید بدانید هیچ چیز در جهان اتفاقی نیست. هر اتفاقی می‌افتد تا چیزی را به کسی نشان دهد یا او را هوشیار کند و به او هشدار دهد. عالم ما را با موانع روبه‌رو می‌کند تا متوجه نیاز به تغییر شویم. اگر کسی سرعت بیش از حد دارد یکی از اشخاص مهم زندگی‌اش احتمالا کند و آرام است. این ترمزی است که جهان پیش پای او می‌گذارد تا متوجه شود بی‌دلیل سرعتش زیاد است و این وضعیت سلامت او را به خطر می‌اندازد.

چطور فرد «الف» را بشناسيم؟

براي اينكه بفهميد فرد مقابل شما تيپ الف است يا نه می‌توان از او پرسيد که اگر یک‌بار با او قرار بگذاريد و شما دير كنيد او چه احساسی پیدا می‌کند؟ (نباید پرسيد چه کاری می‌کنی چون انسان‌ها ذاتا می‌خواهند خود را محترم نشان دهند و ایده‌آل خود را به جای واقعیت وجودی خود می‌گذارند درنتیجه درمورد رفتار خود واقعیت را نمي‌گویند).  این فرد اگر تیپ «الف» باشد احتمالا می‌گوید حالم بد می‌شود و حس بدی خواهم داشت و...

تیپ شخصیت مهرطلب

هميشه به دنبال جلب محبت ديگران: افراد مهرطلب یا تاییدطلب کسانی هستند که برای راضی نگه داشتن دیگران هرکاری می‌کنند و در اين راه خواسته‌های خود را زیرپا می‌گذارند. برای این افراد نه گفتن خیلی سخت است چراکه نمی‌خواهند رضایت دیگران را از دست بدهند. این گروه هیچ‌وقت خواسته‌های خود را مطرح نمی‌کنند چراکه از نه شنیدن به‌شدت گریزان هستند.میگنا دات آی آر،برای آنها فقط خواسته‌های دیگران مهم است و می‌خواهند همیشه رضایت دیگران را داشته باشند.  خودخواه‌ها به همه نه می‌گویند. مهرطلب‌ها از کودکی با این پیام بزرگ شده‌اند که‌ «اگر می‌خواهی دوستت داشته باشند آن طوری باش که دیگران می‌خواهند.» انسان‌های مهرطلب با اینکه معمولا خواسته خود را به زبان نمی‌آورند از درون بسیار پر توقعند. به‌دليل استرس زياد زيرپا گذاشتن خود فرسوده و دچار مشکل می‌شوند و سلامت‌شان تهدید می‌شود.  به افراد مهرطلب توصیه می‌کنیم روی حس ارزشمندی خود کار کنند و یاد بگیرند که برای خودشان وقت بگذارند و تمرین نه گفتن انجام دهند، به آنها می‌گوییم که تمرین کنند چیزی بخواهند و نه بشنوند. 




ام پی تری پلیر طرح موس

مناسب ترین هدیه برای آنان که دوستشان دارید

کوچکترین موس موزیک پلیر جهان …

ام پی تری پلیر یا موس؟؟؟؟؟ مساله این است

با قابلیت اتصال رم تا 32 گیگابایت

با ظاهری فوق العاده شیک و کیفیتی بی نظیر

مدت شارژ باتری: ۳ ساعت برای شارژ کامل و ۲ ساعت برای ۸۰ درصد شارژ

در اتوبوس , جاده , ورزش ,باشگاه ,دوچرخه سواری و پیاده روی همراه شما

در دو رنگ مختلف :  مشکی – ابی

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1395324593.jpg

قيمت فقـط : 25000 تـومـان

پخش کننده ای که بعنوان کوچکترین مدل از محصولات در زمینه پخش موسیقی نیز لقب گرفته است.

ام پی تری طرح موس دارای قابلیت انحصاری گوش دادن به موسیقی می باشد به همین دلیل صفحه نمایشی برای این سری دستگاه هاوجود ندارد و بر روی این مدل تنها یک کلید جهت خاموش یا روشن و نوع پخش قرار گرفته ضمن اینکه از طریق کلیدهای واقع بر روی هدفون عملکرد دستگاه قابل کنترل است. این کلیدها امکان تنظیم صدا، تغییر آهنگ و حتی تغییر لیست آهنگ را به شما میدهند.

در هنگام مراحل ثبت سفارش، رنگ دلخواه ام پی تری پلیر طرح موس خود را در قسمت پیغام ذکر کنید.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1395324594.jpg

قيمت فقـط : 25000 تـومـان

فابلیت های دستگاه :
- پخش موزیك MP3 با کیفیت صدای فوق العاده عالی
- قابل استفاده برای پادکست ها و AudioBooks
- طراحی زیبا، سبک و بسیار كم حجم
-با رنگ بندی درخشان در 2 رنگ مختلف
- مجهز به USB داخلی برای انتقال فایل های صوتی
- همراه با گیره متصل شونده به پیراهن
- دارای بسته بندی اصل
- دارای گارانتی تعوبض یکساله

 

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1395324626.jpg

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1395324624.jpg

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1395324625.jpg

قيمت فقـط : 25000 تـومـان

مشخصات فنی:
- حافظه: قابلیت اتصال رم Micro SD تا حافظه 32 گیگ
- فرمت آهنگ های قابل پخش: WAV, AAC, AIFF, Audible, MP3, Apple Lossless
- پورت: USB
- باطری: لیتیوم قابل شارژ با شارژدهی 15ساعت مداوم
- مدت شارژ باتری: 3 ساعت برای شارژ کامل و 2 ساعت برای 80 درصد شارژ
- شارژ: امکان شارژ از طريق USB
- ابعاد: 29.0×31.6×8.7 میلی متر
- وزن: 12.5 گرم

لوازم موجود در بسته:

- ام پی تری طرح موس

- کابل USB

- هدفون آیپاد

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1395324623.jpg

همراه MP3 PLAYER های بی نظیر shappe همراه شما در همه جا

در هنگام مراحل ثبت سفارش، رنگ دلخواه ام پی تری پلیر طرح موس خود را در قسمت پیغام ذکر کنید.

قيمت فقـط : 25000 تـومـان

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
.

__,_._,___

[-- Fun-DL --] Shoghli Ajib Ke Fekr Nemikonid Vojood Dashte Bashe

 

 


شغل عجیبی که فکر نمی کنید وجود داشته باشد! (+عکس)

سیمرغ - زندگی این مرد از راهی متفاوت می گذرد. در حالی که هیچ کس به توپ های به هدف نرسیده گلف فکر نمی کند شخصی بوسیله این توپ ها عجیب ترین شغل دنیا را تجربه می کند.

اگر بازی های گلف را تماشا می کردید  حتما برایتان این سوال پیش می آمد که سرنوشت توپ های پرتاب شده که به هدف نمی رسند چه می شود.این مرد دارای یک شغل کم نظیر و عجیب است، او در واقع یک توپ جمع کن است، البته توپ های گلف را جمع می کند.


 




ساعت اسپرت ژله ای Ice

آیا به دنبال جدید ترین و مدرن ترین ساعت های روز دنیا هستید؟

ساعت های Ice Watch ساعت های شیک و زیبایی

هستند که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد


دلیل آن هم ظاهر زیبا و اسپرت ساعت و همچنین

برخورداری از تنوع رنگی بالا است.

انتخاب اول هنرمندان و افراد مشهور جهان ...

با 6 ماه گارانتی تعویض


http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1389194272.jpg

قیمت فقط : 20.000 تومان


ساعت های سری Ice Watch ساعت های مدرن و فوق العاده شیک است که به علت تنوع رنگی برای ست کردن با لباس ها بسیار مناسب است. بدنه این ساعت از جنس پلاستیک تقویت شده است و بند آن نیز به بندهای ژله ای و سیلیکونی معروف می باشد که هنگام استفاده به علت سبک بودن آن بسیار راحت خواهید بود. این ساعت در رنگ های قهوه ای، سفید، سبز، قرمز، آبی، صورتی، بنفش و نارنجی عرضه شده است که انتخاب رنگ در قسمت ثبت سفارش صورت خواهد گرفت. ساعت ژله ای Ice دارای 6 ماه گارانتی تعویض نیز می باشد.

 

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1389194273.jpg

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1389194274.jpg

برای اینکه ساعتی شیک و با کلاس را خریداری نمایید لازم نیست حتما از خانه بیرون آمده و وقت و هزینه زیادی را صرف خرید ساعت نمایید.ما به شما خرید اینترنتی ساعت مچی را توصیه می کنیم.شما در سایت خرید اینترنتی ساعت مچی آیس Ice Watch می توانید انواع ساعت مچی شیک و زیبا را خریداری نمایید. ساعت مچی ICE WATCH ساعتی اسپرت است که هم برای خانم ها و هم برای آقایان مناسب می باشد

قیمت فقط : 20.000 تومان


 

ویژگی های ساعت مچی Ice Watch:
- اطلاعات کلی: ساعت ICE Watch
- رنگ بدنه : سبز,قرمز,قهوه ای,بنفش,صورتی,سفید,آبی,نارنجی
- مشخصات بدنه: پلاستیک تقویت شده
- مشخصات دستبند : دارای دستبند ژله ای بسیار سبک
- ضمانت: 6 ماه گارانتی تعویض

 

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1389194284.jpg

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1389194285.jpg
 

قیمت فقط : 20.000 تومان


محصولی که بازار ساعت مچی را در دنیا متحول کرد

حیرت همگان را بر انگیزید ...


همان چیزی که مدت ها به دنبالش بودید ...

نگاه های خيره اطرافيانتان را دنبال كنيد!


زيبايي مدرن را آشكار كنيد

اگر به دنبال بهتربن ها هستيد ...

اين يكي از آن هاست !!!


قابلیت ست کردن با لباس های مجلسی و اسپرت

ساعت برگزیده معتبرترین مجله های دنیا


http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1389194942.jpg

قیمت فقط : 20.000 تومان

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
.

__,_._,___

Saturday 29 March 2014

[-- Fun-DL --] Tasaviri Az Abar Khodroye Sooedi

 

 


تصاویری از ابرخودروی سوئدی

کریستین فون کوئنیگ یگ، دنیای ابرخودروها را با جدید ترین محصول خود بنام Koenigsegg One تکان داد.
خبرآنلاین: کریستین فون کوئنیگ یگ، دنیای ابرخودروها را با جدید ترین محصول خود بنام Koenigsegg One تکان داد.

این خودرو که فقط 6 دستگاه از آن در دنیا تولید خواهد شد حدود 2 میلیون دلار قیمت دارد.

تنها ذکر این نکته کافی است که نسبت قدرت به وزن در این اتومبیل یک به یک است (این رقم در بوگاتی یک به دو است!)

خودرویی که مشاهده می کنید 1360 اسب بخار قدرت داشته و V8 /5.0 liter است و پتانسیل سرعت آن تا 440 کیلومتر بر ساعت است.

 




ست کامل اصلاح میکروتاچ مکس MicroTouch Max

میکرو تاچ یک وسیله عالی و راحت برای اصلاح موهای زائد است

قابل استفاده جهت اصلاح موی بینی و گوش و خط زن پشت گردن و از بین بردن موهای زائد بدن

با میکروتاچ مکس دیگر نیازی به اصلاح با تیغ و … نخواهید داشت که این بدان معنی است که دیگر از بریده شدن و خراش افتادن پوست شما خبری نخواهد بود. در این موکن از یک چراغ استفاده شده که به شما امکان میدهد با دقت و دید بهتری موهای هر قسمت از صورت و بدن خود را از بین ببرید.

ویژگیهای میکرو تاچ مکس Micro Touch MAX :
- برای استفاده بر روی موهای صورت، بینی، ابرو و موهای بدن
- حرکت عالی بر روی پوست
- استفاده بسیار راحت
- دارای چراغ برای سهولت در برداشتن موها
- کاملا ایمن و مناسب برای استفاده روی انواع مختلف پوست
- شامل یک باتری قلمی XAAA با کمترین مصرف
 



ما این محصول را هم برای آقایان و هم برای بانوان پیشنهاد می کنیم ...

قیمت در شبکه ماهواره : 34.000 تومان

 40% تخفیف فستیوال زمستانه 

قیمت خرید اینترنتی : تنها 21000 تومان!

برای خرید اینجا کلیک کنید

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
.

__,_._,___