Monday 31 December 2012

[--> Fun-DL <--] Negahi Be Ayandeye Nazdike Telefon Haye Hooshmand

 

 



نـگاهی به آینـده نـزدیک تـلفن های هوشمنـد


چیزی به سال 2013 نمانده و تمام کمپانی ها با سخت کوشی فراوان روی محصولاتشان کار می کنند. کاربران هم می خواهند که هر چه زودتر بهترین محصولات به میدان بیایند تا پادشاه بازار را بخرند ولی بازی تخت شاهی، همیشه پویا در جریان است و هنوز محصول قبلی به تخت عادت نکرده، مدعیان جدید می آیند و با نمایشگر بزرگتر، پردازنده قوی تر یا حافظه بیشتر آن را به چالش می کشند.

اما شاید هم در آینده سخت افزارهای درون تلفن ها چندان مهم نباشند چون دنیای تکنولوژی به سمت رایانش ابری در حرکت است و وقتی پردازش در ابرها انجام شود، تلفن ها می توانند از شر رقابت سخت افزاری راحت شوند، البته نه تا چند سال آینده. ما همچنان باید حدس و گمان ها درباره سخت افزارهای آینده را دنبال کنیم تا بتوانیم در بهترین زمان، خرید مناسبی داشته باشیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا نکاتی را درباره تلفن های آینده بر شماریم.

نمایشگر



همین که در حال آماده شدن برای CES 2013 بودیم سامسونگ خبر از معرفی نمایشگرهای منعطف در لاس وگاس داد. البته آن طور که در فیلم های علمی تخیلی دیده می شود نه، ولی به هر حال این نوآوری هم کم کم دارد به سطح مناسبی می رسد. آیا این پیشرفت ها به معنای رسیدن به آن آینده ای است که همه فکرش را می کنیم: نمایشگر و تلفنی کاملاً منعطف که شبیه کاغذ تا شوند و در جیب جا بگیرند؟

در سمت دیگر، نمایشگر تلفن های امروزی چنان چگالی پیکسل بالایی دارند که آنها را از فاصله طبیعی با چشم غیر مسلح نمی توانیم تشخیص دهیم. با این حال باز هم بالا رفتن چگالی ادامه دارد. چرا؟ به همان دلیلی که از کوه ها بالا می رویم: چون می توانیم. چگالی پیکسل در نمایشگرهای کوچک ارتباط مستقیمی با رزولوشن دارد و ما همیشه عاشق رزولوشن بالا بوده ایم.

خب، انتظارات برای سال آینده در چه حدی است؟ به گمان ما نمایشگرهای منعطف سال آینده آن چیزی که در فیلم های تخیلی دیده ایم نخواهند بود. در بهترین حالت ویژگی انعطاف پذیری آنها را به عنوان یک مشخصه جدید بر روی تلفن هایی مشابه تلفن های فعلی خواهیم دید. نمایشگر منعطف بر روی تلفن های فعلی، می تواند برای تولید بازخوردهای لمسی و بازسازی بافت اجسام در حال نمایش استفاده شود که فایده بیشتری هم به حال کاربران دارد.

همچنین با بهبود رزولوشن، کمپانی ها شروع خواهند کرد به تمرکز بر روی بهبود رنگ و نه افزایش بیش از پیش چگالی زیرا این مورد هنوز جای کار بیشتری دارد. می توانید چند تلفن را کنار هم بگذارید و بعد ببینید که چقدر رنگ مشکی یا سفید در آنها متفاوت است.

باتری



تا چند وقت پیش، باتری تلفن های همراه چندین روز دوام می آورد ولی با هوشمند و لمسی شدن آنها، ماجرا تغییر کرد. در بهترین حالت 1 یا 1 و نیم روز می توانید بدون شارژ مجدد از اسمارت فون خود استفاده کنید، که واقعاً چیز خیره کننده ای نیست. اگر استفاده شما خیلی زیاد باشد که دیگر هیچ، به یک روز نکشیده باید آن را دوباره به برق بزنید.

این حوزه، مهمترین و در عین حال پر ریسک ترین بخش است. باتری های امروزی نه چرخه عمر طولانی دارند و نه کیفیت خود را در طول این چرخه حفظ می کنند. اگر یک نظر سنجی کنیم، مسلماً نیاز به تحول در باتری تلفن ها رأی بالایی خواهد آورد. امروزه باتری، یکی از عوامل تنفر ما از گجت هایمان شده ولی بیایید آنها را ببخشیم، مشکل اصلی آنها نیستند، بلکه خود دستگاه ها و البته ما هستیم.

باتری دستگاه ها مدت ها است که پیشرفت چندانی به لحاظ تکنولوژیک نکرده اند. پژوهشی در دانشگاه نیو وسترن در سال گذشته منجر به تولید یک باتری برای تلفن های سلولار شد که ظرف 15 دقیقه شارژ می شود و 1 هفته هم دوام می آورد. تصورش را بکنید که با این باتری، زندگی چقدر لذت بخش می شود. انواع مختلفی از باتری ها در حال توسعه هستند ولی چرا هنوز آنها را در دستگاه های خود ندیده ایم؟

مسئله این است که تولید کنندگان همیشه به خاطر هزینه های فزاینده تولید، برای تغییر در این زمینه کند عمل کرده اند ولی به نظر می رسد که زمان تغییر نزدیک شده. همچنان که دستگاه ها بزرگتر و بهتر می شوند، باتری ها هم چنین می شوند و بیایید با هم صادق باشیم، اگر یک تلفن بتواند با هر بار شارژ چندین روز دوام بیاورد و در عین حال باریک و جذاب هم باشد، همه سر خرید آن دعوا خواهیم کرد.

سخت افزار



بر عکس باتری ها که حداقل پیشرفت را داشته اند، سخت افزار داخلی دستگاه ها بیشترین پیشرفت را به خود دیده. دلیل هم یکسان است: هزینه تولید. هزینه تولید یک پردازنده یا حافظه جدید با اندازه کوچکتر پایین است، بنابراین همیشه شرکت ها پذیرای این تغییر هستند. ولی خط پایان کجا است؟

اثر بهبود سخت افزار محسوس است و جذب مردم با تبلیغ بر اساس آن هم ساده. ولی دیگر به حدی از تجمع سخت افزار در این دستگاه های کوچک رسیده ایم که به نظر می رسد از سرعت رشد کاسته خواهد شد؛ NFC، LTE، رم زیاد و پردازنده های 4 هسته ای قوی... آیا کافی نیست؟

خوشبختانه فضای ذخیره سازی ابری دارد بخشی از جنون حافظه داخلی بیشتر را پوشش می دهد. پردازنده های 8 هسته ای هم سر پیچ تکنولوژی هستند و دارند به ما نزدیک می شوند ولی به نظر می رسد سرعت پردازش دارد به جایی می رسد که مثل چگالی پیکسل در نمایشگرها، دیگر افزایش آن به چشم نخواهد آمد. تصور کنید که اواخر 2013 یا اوایل 2014 پردازنده های 8 هسته ای به بازار بیایند و سال بعد از آن هم پردازنده های 16 هسته ای. آیا بیش از آن، (لااقل برای عموم مردم) کاربردی خواهد داشت؟

دوربین



دوربین برای تلفن های هوشمند یک برگ برنده بزرگ است. در اوایل، وجود دوربین روی تلفن ها بیشتر از آنکه رضایت بخش باشد آزار دهنده بود زیرا کیفیت بدی داشت ولی حالا با دوربین های 8 مگاپیکسلی، واقعاً کیفیت به مرز رضایت بخشی رسیده. البته این را هم در نظر داشته باشید که همه دوربین های دیجیتال، بعد از مدتی دچار افت کیفیت می شوند. به هر صورت، تلفن های ما همیشه همراه مان هستند و دارند برای عکس و فیلم گرفتن، جایگزین دوربین های کامپکت می شوند.

برای پرچمدارهای سال 2013 انتظار دوربین های 12 یا 13 پیکسلی را داریم ولی در نظر داشته باشید که به خاطر حجم کم و ابعاد کوچک تلفن ها، محدودیت های تکنولوژیک همیشه وجود خواهد داشت.

در عوض دوربین جلوی تلفن ها که برای مکالمه یا چت تصویری به کار می رود، جای پیشرفت بسیاری دارد و شاید در سال آینده، دوربین جلوی 4 مگاپیکسلی را هم بر روی تلفن ها ببینیم.

جمع بندی



در نظر داشته باشید که اینها انتظارات ما از دستگاه های یکی دو سال آینده هستند و واقعاً پیش گویی آینده بدون اطلاع داشتن از تکنولوژی های عملیاتی، امکان پذیر نیست. شاید در سال های آینده تلفن هایی با 64 هسته پردازشی و نمایشگر تا شوی 12 اینچی هم دیدیم، ولی شوکه نخواهیم شد.

چیزی که نباید از آن غافل شد، سرویس ها هستند. این سرویس ها و اپلیکیشن ها هستند که دستگاه های ما را زنده می کنند و گرنه سخت افزار که به خودی خود کاربردی ندارد. ولی در عین حال، طراحی دستگاه ها هم مهم است، بسیار مهم. ما حاضر به حمل دستگاهی که برای اجرای بازی ها کارتریج بخورد نیستیم و برای همین است که کمپانی ها، این تلفن های باریک و جذاب را جلوی چشم های مردم به رقص در می آورند.

پس ما تلفن هایی با طراحی زیبا، باریک و سبک می خواهیم و در عین حال، وابستگی زیادی به سرویس ها داریم، چه بازی باشند، چه چک کردن ایمیل. بیایید منتظر باشیم تا ببینیم دستگاه های آینده، چه چیزهای جدیدی در حوزه طراحی و سرویس ها برای ما خواهند داشت، زیرا فقط گذر زمان از نوآوری ها پرده برداری می کند.


منبع : نارنجی
 





Apple iPod Shuffle

اپـل آی پـاد شـافـل

 یک MP3 Player استثنایی با برند جهانی اپل و با قابلیت های منحصر بفرد 

با طراحی بی نظیر ، بسیار كم حجم  و با کیفیت بالا

دارای پوشش آلومینیومی درخشان و در رنگ های متنوع و زیبا

دلیل ارزان بودن این مدل نسبت به مدلی که در سایت رسمی ipod ارائه میشود این هست
که این مدل تحت لیسانس تایوان بوده ، ضمن اینکه با کیفیت کاملا بالا تولید شده است.

موزیک پلیر طرح اپل آی پاد شافل + بیش از ۴۰۰۰ موزیک جدید ایـرانی به عنوان هدیه !



26000 تومان

قیمت استثنایی : تنها 19800 تومان!

خرید اینترنتی - تحویل در محل

در هنگام مراحل ثبت سفارش، رنگ دلخواه iPod Shuffle خود را در قسمت "توضیحات" ذکر کنید.



توجه : قیمت این محصول در بازار بالای 120 هزار تومان است ولی ما بدلیل واردات عمده این محصول، طرح آن
با تخفیف استثنایی بقیمت تنها 16900 تومان (به همراه لوازم جانبی) باکیفیت بالا و گارانتی تعویض بشما عرضه میگردد




با همان کیفیت و دارای گیره متصل شونده به لباس



با قیمت استثنایی و همچنین با گارانتی تعویض یکساله
 



این پخش کننده موسیقی (MP3 Player) با برند معروف Apple به شما امکان گوش کردن به صدها آهنگ را با کیفیت صدای عالی فراهم میکند.

پخش کننده ای که بعنوان کوچکترین مدل از محصولات اپل در زمینه پخش موسیقی نیز لقب گرفته است. از سال 2005 تاکنون سه نسل از این مدل عرضه شده که مدل کنونی (نسل سوم) آن، کوچکترین مدل میباشد که کمتر از 15 گرم وزن دارد و کوچکتر از یک قوطی کبریت است !


از ویژگی های بارز این مدل از محصولات اپل، طراحی بی نظیری است که با بدنه اصلی آلومینیومی درخشان در 4 رنگ مختلف زیبایی آن را دو چندان کرده است. ضمن اینکه توسط کلیپسی که بر روی دستگاه تعبیه شده راحتی استفاده از آنرا موجب شده است بطوری که  میتوانید آن را به پیراهن، ژاکت، کوله پشتی یا کیف متصل کرده و از شنیدن موسیقی های دلخواه خود با کیفیت بالا لذت ببرید.

این گیره کلیپسی به حدی محکم است که پس از استفاده اطمینان حاصل خواهید کرد که هرگز آنرا گم نمی کنید.

 

اپل آی پاد شافل دارای قابلیت انحصاری گوش دادن به موسیقی می باشد به همین دلیل صفحه نمایشی برای این سری دستگاه های آی پاد وجود ندارد و بر روی این مدل تنها یک کلید جهت خاموش یا روشن و نوع پخش (مرتب یا تصادفی) قرار گرفته ضمن اینکه از طریق کلیدهای واقع بر روی هدفون، عملکرد دستگاه قابل کنترل است. این کلیدها امکان تنظیم صدا، تغییر آهنگ و حتی تغییر لیست آهنگ را به شما میدهند.



اپل آی پاد شافل ابزاری زیباست که در تفریح، مسافرت، جلسات، کلاس های درس و دانشگاه و تمام مواقعی که ضرورت استفاده از فایل های صوتی را احساس می کنید برای شما کاربردهای شگرفی خواهد داشت. 
 
 قابلیت های دستگاه :

- پخش موزیك mp3 با کیفیت صدای فوق العاده
- قابل استفاده برای پادکست ها و AudioBooks
- طراحی زیبا، سبک و بسیار كم حجم
- با پوشش آلومینیوم درخشان در 4 رنگ مختلف
- کلید VoiceOver برای شنیدن لیست پخش و سوئیچ بین آنها
- مجهز به USB داخلی برای انتقال فایل های صوتی
- همراه با گیره متصل شونده به پیراهن
- دارای سنسور شتاب سنج
- دارای نمایشگر میزان باتری، تعبیه شده در پشت دستگاه
- دارای بسته بندی اصل
- دارای گارانتی تعوبض در صورت خرابی

 
مشخصات فنی :

حافظه: رم خور و قابلیت ارتقا تا 16 گیگابایت
فرمت های قابل پخش: MP3, WAV, AAC, AIFF, Audible, Apple Lossless
پورت: USB
باطری: لیتیوم قابل شارژ با شارژدهی 5 تا 10 ساعت (به نسبت میران صدا)
مدت شارژ باتری: 3 ساعت برای شارژ کامل و 2 ساعت برای 80 درصد شارژ
شارژ: امکان شارژ از طریق USB و همچنین دارای شارژر مجزا
ابعاد: 41.2x27.3x10.5 میلی متر
وزن: 15 گرم


 لوازم ارسالی همراه سفارش:

- کابل USB
- هدفون iPod
- تبدیل شارژر برقی
با قیمت استثنایی و گارانتی تعویض درصورت خرابی

مناسب ترین هدیه برای آنان كه دوستشان دارید



(تصویری از آنچه که شما دریافت خواهید کرد)

به همراه پکیج فوق، یک عدد DVD با بیش از
۴۰۰۰ موزیک جدید ایـرانی به عنوان هدیه ارسال میگردد.


26000 تومان

قیمت استثنایی : تنها 19800 تومان!

خرید اینترنتی - تحویل در محل

در هنگام مراحل ثبت سفارش، رنگ دلخواه iPod Shuffle خود را در قسمت "توضیحات" ذکر کنید.



توجه : قیمت این محصول در بازار بالای 120 هزار تومان است ولی ما بدلیل واردات عمده این محصول، طرح آن
با تخفیف استثنایی بقیمت تنها 16900 تومان (به همراه لوازم جانبی) باکیفیت بالا و گارانتی تعویض بشما عرضه میگردد

 

دلیل ارزانی این مدل نسبت به مدلی که درسایت رسمی ipod ارائه میشود این هست
که این مدل تحت لیسانس تایوان بوده ، ضمن اینکه با کیفیت کاملا بالا تولید شده است.

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
.

__,_._,___

[--> Fun-DL <--] 28 Jomleye Ziba Az Doctor Hesabi

 

 


28 جمله زیبا از دکتر حسابی



چهار اصل پیشرفت: مردانگی، عدالت، شرم و عشق است.
 


زندگی، یعنی پژوهش، و فهمیدن چیزی جدید.
 


عشق، به وجود آورنده اعمال زیباست.
 


کار کنیم، زحمت بکشیم، از سرمایه چیزی کم نداریم.
 


احساس اجبار به فداکاری، لازمه زندگیست.
 


انجام وظیفه، لازمه جهش بسوی پیشرفت است.
 


تقلید از غرب، خطری است جدی، که چشمه های نبوغ را، خشک می کند.
 


یک عمل درست، بهتر است از هزار نصیحت.
 


بزرگترین خوشحالی من در زندگی : هوش و استعداد جوانان ایرانی است.
 


راه پیشرفت، ارزش نهادن به علم و تحقیق، احترام به معلمین، اساتید، دانش آموزان و دانشجویـان است.
 


سادگی و عشق از عوامل پیشرفت است، که در قلب ما ایرانیان است.
 


هرچه انسان ،وجود ارزشمندتری داشته باشد به همان اندازه مودب و فروتن است.
 


فعال باشیم، ولی ملایم، عادل باشیم، ولی با گذشت.
 


جهان سوم جایی است که هر کس بخواهد مملکتش را آباد کند،خانه اش خراب می شود و هر کس بخواهد خانه اش را آباد کند باید در ویرانی مملکتش بکوشد.
 


هنر، با احساسات آدمی بازی می کند.
 


عشق زندگی را به شیوش می آورد.
 


هنر، چاشنی زندگیست. 
 


ایران، جزیره هوش و ذکاوت است.
 


شخصیت یک ملت را، ادبای آن ملت می سازند
 


طنز در مملکت ما، یک مقاومت ملی است، و همیشه حافظ ایران بوده است.
 


موسیقی خوب ایرانی، یک طرز تفکر است. یک فلسفه است، و بیان یک آرزوست.
 


داشتن هدف، و رفتن به دنبالش، خوب است ولی عاشق هدف بودن و گرفتار شدن چیز دیگری است
 


با بچه ها، با اطمینان رفتار کنید تا قابل اطمینان بار بیایند، و قابل اطمینان شوند.
 


دولت، وظیفه دارد، خوشحال کنندگان مردم را، تشویق کند.
 


باید جوانان، حفظ سازمان را، آموزش داد.
 


سازماندهی، لازمه و خواسته الگوی پیشرفت است.
 


حفظ سنن اعتقادی، ملی و نبوغ نژادی، واجب است.
 


نظامی که، دارای سازمان باشد، چارچوبی استوار دارد.





مجموعه آثار دکتر علی شریعتی

مجموعه ای استثنایی و بی نظیر با قیمت استثنایی

تمام آثار شریعتی شامل کتاب، فیلم ویدئویی و سخنرانی

بیوگرافی کامل استاد شریعتی

مشهورترین و نایاب ترین سخنرانی شریعتی

 "آری اینچنین بود برادر" برای اولین بار

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1288004356.jpg

نزدیک به 46 ساعت سخنرانی های ارزشمند استاد

کاملترین مجموعه  موجود

بسته ای کامل و بی نظیر برای عاشقان

 و دوستداران استاد شریعتی
 

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1287984749.jpg

قيمت : 7800 تومان      تعداد : 4 سی دی


 

علی شریعتی با نام اصلی علی مزینانی

 ( متولد ۳ آذر ۱۳۱۲ در روستای مزینان از توابع شهرستان

 سبزوار ، استان خراسان رضوی)

 نویسنده، جامعه‌شناس، تاریخ ‌شناس

 و پژوهشگر دینی

ایشان در نزد هواداران به معلم شهید

دکتر شریعتی

 معروف می باشند

استاد شریعتی: سردمدار جریان روشنفکری در ایران

با تمام دیدگاهها و نظریات دکتر شریعتی آشنا شوید

مجموعه ای که شاید دیدگاه شما را نسبت به بسیاری

 مسایل تغییر دهد

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1287984750.jpg

 

قيمت : 7800 تومان      تعداد : 4 سی دی


 

دکتر شریعتی، استادی که تمام مسایل

 پیرامون خود را به نقد می کشد

سخنرانیهای جنجالی دکتر شریعتی در عصر طاغوت

مجموعه ای کامل از تمام کتابهای دکتر شریعتی

1- علی، حقیقتی برگونه اساطیر

2-مکتب، وحدت، عدالت، علی

3-بازگشت به خویشتن

4-فاطمه، فاطمه است

5-مذهب علیه مذهب

6-نیازهای انسان امروز         

7-پیروان علی

8-سلمان پاک

9-کاربرد آیه های قرآن

10-تشیع علوی، تشیع صفوی

به همراه دستنوشته های دکتر شریعتی برای اولین بار

http://www.persiangroupbax.com/images/upic/1287984747.jpg

قيمت : 7800 تومان      تعداد : 4 سی دی

  
 

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
.

__,_._,___